Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
BMW 316 CIĘŻKO PALI

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
BMW 316 CIĘŻKO PALI
Autor Wiadomość
Gość







Post BMW 316 CIĘŻKO PALI
WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH.NIEDAWNO KUPIŁEM BMW 316 ROK1995 ,PRZYZNAM SZCZERZE ŻE TANIO,I MOŻE DLATEGO KTOŚ SIĘ JEJ POZBYŁ.PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE CIĘŻKO ZAPALA.NIE MA GAZU,BYŁA U ELEKTRYKA CAŁY TYDZIEŃ NIC NIE WSKÓRAŁ.MÓWIŁ ŻE WYMIENIAŁ WSZYSTKO CO ZWIĄZANE Z ELEKTRYKA I NIC NIE POMOGŁO.A JAK ODPALI TO WSZYSTKO JEST CACY.PROBLEM JEST NA ZIMNYM I NA CIEPŁYM, ELEKTRYK ZASUGEROWAŁ PRZESTAWIONY ROZRZĄD ALE WYDAJE MI SIĘ ŻE PO ODPALENIU TEŻ BY SIĘ COŚ DZIAŁO.TEN ELEKTRYK ZAUWAŻYŁ ŻE W CZASIE ODPALANIA NIE MA ISKRY NA DWÓCH CYLINDRACH A PO CZASIE SIĘ POJAWIA I POTEM JEST OK.PROSZĘ O WSZELKIE PODPOWIEDZI I Z GÓRY DZIĘKUJE Sad (1)

Nie pisz duzymi literami bo aż oczy bolą
Czw 20:31, 02 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Najlepiej jak sie dowiesz co dokładnie elektryk wymienił,i napiszesz tutaj.
Dla pewnosci dowiedz sie na jakich cylindrach nie ma iskry.Moze swieca padnieta.Sprawdz tez przewody zapłonu od danych cylindrów.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:57, 02 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
WYMIENIAŁ WSZYSTKO TYTUŁEM PRÓB I NIC NAWET KOMPUTER.A ZOSTAŁY TYLKO ŚWIECE Z WYMIENIONYCH RZECZY I DALEJ NIC,ISKRY NIE MA NA 2 I 3 CYLINDRZE
Czw 21:03, 02 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Wiec wymien swiece na takie same jak masz teraz i zobacz co sie bedzie działo.
Nie pisz dużymi literami!
Pozdrawiam.

PS:Sprawdź masę na module.Może to go ''boli''.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Czw 21:14, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 21:07, 02 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Masa jet ok,świece i kable wymienione ,filtr paliwa też,zauważyłem jeszcze że trzeba bardzo długo kręcić żeby załapał,no i przy załap0aniu bardzo skacze obrotomierz,i wskaźnik spalania,wydaje mi sie że jakby był przestawiony rozrząd to by nie chodził wcale.Pozdrawiam i proszę o wszelkie podpowiedzi.
Pią 20:49, 03 Kwi 2009
Gość







Post
Jaki masz przebieg w tym samochodzie??? M40 z przebiegiem powyzej 200tkm mam juz walek na wykonczeniu i temu pala jak pala.
Pią 21:17, 03 Kwi 2009
Gość







Post
Wałek jest ok,sprawdzałem
Sob 20:07, 04 Kwi 2009
Gość







Post
Wałek jest ok,sprawdzałem,2002 tyś przebiegu
Sob 20:08, 04 Kwi 2009
Gość







Post
Diagnoza komputerowa z livedata. Jezeli walek masz bank sprawny, to problem musi byc w elektronice. Metoda "podkladania" czesci na probe skonczyla sie kiedy w polonezy zaczento montowac silniki rover'a. Jedz do kogos kto ma dobry sprzet do BMW czyli GT1 (modic) lub INPE.
Przyczyn tej awarii moze byc wiecej niz koni pod maska i tylko dobrym sprzetem mozna to wiarygodnie zdiagnozowac.
Nie 0:40, 05 Kwi 2009
Gość







Post
Komputer i elektronika nic nie pokazuje,błem na trzech komputerach.
Nie 17:03, 05 Kwi 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Powiedz jak sprawdzałes wałek... Jezeli mówisz ze faluja obroty to cos jest z kompem (za duzo błedów). W e36 sa problem z wałkiem i wszystko wskazuje na to. Jezeli nie masz iskry i podejzewam modół lub aparat. Sprawdz czujnik hala.

Odsyłam do innego forum moze cos tam znajdziesz;P
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:20, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
odkręcilem dekiel i sprawdziłem zużycie wałka,a aparatu w niej nie ma jest bezpośrednia cewka
Pon 20:00, 06 Kwi 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin