Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
BMW E34 524 dziwne objawy\kopcenie

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
BMW E34 524 dziwne objawy\kopcenie
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post BMW E34 524 dziwne objawy\kopcenie
Witam wszystkich od dzisiaj chcę wziąć się za swoje autko bo nigdy na nie nie miałem czasu;/

Pierwszy problem polega na tym: Po odpaleniu zimnego silnika (np nocy). Silnik kuleje i po chwili gaśnie. Przyśpieszacz sam się nie włącza musze trzymać sam gaz na obrotach około 1200, wtedy auto nie gaśnie ani nie kuleje. Gdzie szukać przyczyny w nie włączającym się przyśpieszaczu? Dodam ze pompa elektroniczna, komp nie pokazuje błędów. Jutro nagram jak wygląda sytuacja z tym silnikiem.

Drugi problem polega na tym ze auto strasznie dymi na szaro po odpaleniu i do temperatury około 70*C pózniej lekko ustaje ale dalej widac szary dym. Podejżewam 2 rzeczy aczkolwiek wtrski leją (jeden strasznie klekocze) albo źle ustawiony kąt wtrysku. Z tym 2 nie jestem pewien bo komp powinien wywalić błąd ale nic nie ma;/ Pytanie: Czy do tego silnika ustawia się pompe komputerowo czy tylko jedynie za pomocą czujnika zegarowego?

Dodam do 2 problemu ze przy obrotach rzędu 2500 w góre auto zaczyna dymić na czarno... Oleju nie bierze ani płynu chłodzącego...

Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:30, 30 Wrz 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wszystko powiązał bym z pompą, miałem podobny przypadek ze swoim mavericku z tym że zbagatelizowałem temat po czym pompa się posypała na dobre... Nie znam się za bardzo w tych tematach więc oddałem auto do pompiarza i tam zrobili...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:24, 30 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Aha dodam ze auto po zgaszeniu się kontrolki z wtryskiem zgasnie pali od strzała na zimnym pali również od strzała... Tylko ze wkurza mnie to kopcenie. Ja stawiam na kąt wtrysku i spróbuje na dniach go troche przyśpieszyć i napisze czy kopcenie ustało. Aha auto bez katalizatora (seryjnie ich nie montowano)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:19, 02 Paź 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin