Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[BMW E34] Silnik M21

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[BMW E34] Silnik M21
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post [BMW E34] Silnik M21
Witam

Mam problem ze swoją bunią i juz mnie szlag trafia bo nie wiem co jej dolega;/ Mianowicie od okolo 2 tygodni dziwnie sie zachowuje po odpaleniu na początku przerywa tak jakby wtryski sie zapowietrzały ale to przez 5 sekund. Gdy wkrece go gdzieś na 2 tys obrotów i silnik wróci na wolne odbroty słychac falowanie silnika a za równo nie równą prace silnika... Byłem na diagnostyce komputerowej niestety nie wywaliło zadnego błędu... Gdy silnik rozgrzeje sie problem pojawia sie równiez ale około po 30 sekundach stania na wolnych obrotach. Auto nie straciło mocy, nie kopci...
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:15, 23 Mar 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj Kolego:)
Sprawdzałes czy nie ma gdzies lewego powietrza?
P.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:44, 24 Mar 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
m21 + turbo ze dodam:p

Nie ma szans złapać lewego powietrza w koncu pracuje tam turbo a dolot od spręzarki do kolektora jest szczelny:P

BMW e34 2,4 TD

Wydaje mi sie nastawnik pompy wtryskowej... Pompa elekroniczna:P


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:13, 24 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Odkręć tą pierwszą pokrywkę i zobacz czy nie ma opiłków aluminiowych?ale czyszczenie sterownika by pomogło.Czyszczenie sterownika jest na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:22, 24 Mar 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Po zatankowaniu V-power problem znikął. Poczekam az problem powróci wtedy sciągne nastawnik i go oczyszcze.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:50, 25 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin