Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[BMW E34] Uszczelniacze zaworów

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[BMW E34] Uszczelniacze zaworów
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post [BMW E34] Uszczelniacze zaworów
Witam.

Posiadam BMW E34 524TD chciałbym wymienic w niej uszczelniacze zaworów poniewaz bierze olej. Czy ktos robił taka operacje bez sciagania głowicy? Jezeli tak prosze o jakies podpowiedz, sugestie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:22, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czołem..
da się zrobić < musiał bys mieć tylko rozebrany wtrysk do którego podłączysz spr. powietrze ...
standardowo sciągasz rozrząd ,wałek itd.
wykręć wtryski i w gar na którym wymieniasz uszczelniacze wkręć dorobioną końcówke i wdmuchuj powietrze(najlepiej robić to we 2-ch)
jeden sciąga zamki i wymienia uszczelniacz a druga osoba utrzymuje ciśnienie w cylindrze żeby zawór nie opadł
możesz ustawić tłok w GMP ale musiał byś zablokować jakoś wał bo ciśnienie zepcha tłok w dół
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:51, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Ile czasu moze zajac wymiana 12 uszczelniaczy??

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:57, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
zależy od warunków jakie masz no i nażędzi
mi średnio schodzi 4 - 6 godz.
w zależności od pojazdu
w AUDI czy PASACIE trzeba jeszcze ściągać pas przedni to w tedy dłużej


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:09, 26 Sie 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
A ja zamiast sprężonego powietrza wkładam długi miękki sznurek i daje tłok max do góry i ropinam zawór wtedy. pozdro
Czw 22:27, 27 Sie 2009
Gość







Post
kolego kredens nie jestem przekonany czy twoja metoda jest ok. [w dieslu jak najbardziej ]ale nie kazdego bendzyniaka zrobisz tym sposobem.
Pią 14:47, 28 Sie 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak sciagałem u siebie głowice to widziałem jeden otworek z którego wtrysk lał rope (otwór okolo 2mm) czyli ten sposób nie wypali!Razz Sprezone powietrze to jedyny sposób choc do tego nie jestem przekonany (nie chce sciagac głowicy poprostu za droga uszczelka i planowanie:P)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:06, 29 Sie 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli to Twoja prywatna fura to zrób to raz a porządnie. chcesz tym autem jeszcz jezdzić czy zamierzasz go opchnąc zaraz po naprawie? Jakis czas temu pisałem cos na ten temat na forum. Sama wymiana uszczelniaczy pomoże na jakis czas jesli inny element głowicy jest już wyrobiony. Wiem że zwalenie głowicy, planowanie, uszczelka suma sumarum jest droga ale czy warto na wszystkim oszczędzać ?!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:17, 29 Sie 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
kolego budziniak nie owijaj w bawełnę ,czy mówisz o prowadnicach??
Sob 22:49, 29 Sie 2009
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak mowa o prowadnicach. Zawsze staram się rzetelnie wykonywać wszelkie naprawy i pomimo że klienci wydawali więcej niż za samą wymianę uszczelniaczy to śpię spokojnie że mam ich z głowy i nie przyjadą za 3 miesiace z mordą że silnik znowu pali olej. Broń boże nie twierdze że wymiana samych uszczelniaczy jest zła bądź że to druciarstwo ale wydaje mi się że takich pół środków nie powinno się stosować w silniku.
Oczywiście każdy mechanik ma swoje poglądy i robi jak został nauczony mi mój majster wpoił taką wiedzę i tego się trzymam Very Happy PZDR.
Aha i zwracajcie sie prosze do mnie po imieniu....Rafał jestem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:30, 30 Sie 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin