Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
brak sprężania

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
brak sprężania
Autor Wiadomość
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post brak sprężania
witam mam problem bo nie mam sprężania na jednym cylindrze jest poprostu 0 mam pytanie czy dziura w tłoku czy pierscieni niema już czy lepiej wymienić śilnik


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:05, 08 Mar 2009 Zobacz profil autora
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
moze tylko cos z zaworami. nic nie piszesz co sie stalo oprocz tego ze brak cisnienia .jakie auto i czy sam przestal chodzic na ten gar bez wczesniejszych objawow?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:15, 08 Mar 2009 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
poprostu rano wśiadłem i już chodził jak traktor pojechałem do mechanika i posprawdzał i powiedział że nie ma sprężania


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:27, 08 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witaj kolego Grzesiek,napisz troszkę konkretniej model auta,jaki przebieg?a nie odrazu silnik wymieniać.A na pewno znajdziemy jakieś dobre rozwiązani.POZDRAWIAW
Nie 10:41, 08 Mar 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
skoda favorit z 94r 170 tyś


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:46, 08 Mar 2009 Zobacz profil autora
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
zdejmij pokrywe zaworow, zobacz czy nic nie widac, moze pekla dzwigienka lub cos w tym stylu, a w razie co to zdjac glowice w 1.3 to jest pol godziny Happy i zobaczyc co jest. takie jest moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:27, 08 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
kolego zacznij od sprawdzenia przewodow i swiec. swiece pewnie byly zmieniane ale przewody ??????
Pon 18:31, 09 Mar 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
kologe a co mają świece do sprężania i przewody


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:22, 09 Mar 2009 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
podejrzewam że wypadła laska popychacza


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:23, 09 Mar 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
hyy jezeli nie ma sprezania to gdzies musi uciekac one tak czy nie??Very Happy

Jezli mówisz ze jest 0 sprezania to albo ucieka ono do korpusu silnika albo po przez układ wydechowy. aby sprawdzic to wystarczy odpalic auto zeby chwilke pochodził a nastepnie wyciagnac bagnet od sprawdzania stanu oleju. Jezeli usłyszysz uciekajace powietrze z otworu na bagnet to napewn jest to tłok albo pierscienie (choci przy tym wypadku cisnienie nigdy nie bedzie 0)


Jezeli postawisz na sprawdzenie zaworów proponuje zrobic to starymi dobrymi sposobami:
1. Wez jakikolwiek kompresor wykrec swiece i umiesc w otworze szczelnie kompresor (potrzeba 2 ludzi) jeden musi pilnowac aby kompresor nie wypsdł z otworu a drugi słuchac odgłosy z rury. Jezeli sa to przekrecic lekko rozrusznkiem wał rozrzadu. I znów przystapic do tej proby (pamietaj o zaworach wlotowych!)


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:49, 09 Mar 2009 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
dzięki wam musze zobaczyć a jak nie to dam do mechanika i napisze co i jak


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:55, 09 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
ja na 99% podejrzewam że wypalony jest zawór.
Pon 22:59, 09 Mar 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Zgodze sie tutaj z Rafałem.

Bo jezeli to tłok lub pierscienie to sprezanie zawsze by jakies było nie ma innej opcji


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:35, 10 Mar 2009 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
a ja stawiam na laske popychasza bo zawór niewypala sie nagle rano z dnia na dzień ani pierścienie a jak wypadnie laska od zaworu ssacego to cisnienie będzie zero bo niby skad powietrza na sprężanie ma wziąść tłok


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:39, 10 Mar 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokładnie:) A wiec nie wchodz na droge wymiany tłokłow czy nawet całego bloku. Zajmij sie prostymi do wymiany elementami jak laski popychaczy czy nawet zaworówRazz


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:21, 10 Mar 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
witaj przeprowadź próbę olejową tzn. wlej do cylindra trochę oleju silnikowego i zakręć rozrusznikiem i wtedy ci wyjdzie czy ucieka przez pierścienie ewentualnie tłok czy przez nieszczelne zawory tego oleju to tak ze setke


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:04, 11 Mar 2009 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
ale jak ściągłem kape i wrzuciłem 4 i pchałem samochod do zawory było widać że chodziły


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:19, 11 Mar 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a ile silnik ma przejechane


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:44, 12 Mar 2009 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
190 tyś


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:20, 12 Mar 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
zubi1990 napisał:
witaj przeprowadź próbę olejową tzn. wlej do cylindra trochę oleju silnikowego i zakręć rozrusznikiem i wtedy ci wyjdzie czy ucieka przez pierścienie ewentualnie tłok czy przez nieszczelne zawory tego oleju to tak ze setke


To jest rowniez dobra metoda:)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:22, 13 Mar 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin