Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Cisnienie oleju corsa 1.0 12V

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Cisnienie oleju corsa 1.0 12V
Autor Wiadomość
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Cisnienie oleju corsa 1.0 12V
Witam, w corsie c 1.0 12v 3-cyl, zapala się kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach, powyżej 1 tys gaśnie. Problem pojawia się gdy silnik rozgrzany. Slychać hydropopychacz. Został wymieniony olej, stary jak woda. Nic to niepomoglo poza tym, że hydropopychacze troche ucichły ale jeszcze ktorys cyka. I teraz czy to pompa oleju? Regulator cisnienia? Silnik- panewki, czy czujnik? Sprawdze jeszcze manometrem ile pokazuje, ( ile jest prawidłowe?) Przebieg niby 120 tys.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:15, 09 Paź 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Na wolnych to jest około 1.5 bar,sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym i będziesz miał porównanie.Na jakim oleju chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:34, 12 Paź 2014 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Chodził na 5w30, zalałem 10w40. Cisnienie słabiutkie na jałowych ponizej tysiąca gdy rozgrzany nawet wskaźnika nie rusza. Czujnik jest w glowicy. I teraz nie wiem gdzie szukac problemu, czy faktycznie na panewkach by były takie luzy by gubiły ciśnienie?Ponoć to ogólnie problematyczny silnik jesli chodzi o smarowanie. Wogole to na zimnym po odpaleniu ok 3 s slychac mocno zawory nim nabije cisnienie. Gdzie szukac problemu?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:19, 13 Paź 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przychodziły z zatartymi wałkami,tam jest przejście olejowe w głowicy na jeden wałek i na drugi i do czujnika i tam się zatykały te kanały.Możesz zboczyć wykręcić czujnik i dmuchnij lekko.Jak poszły to panewki główne a może być i przytkany smok pompy oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:17, 13 Paź 2014 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dzieki wielkie za wskazowki, mam nadzieję, że faktycznie bedzie tylko zatkany kanał chodz stary olej był woda.... Dziwne troche by było gdyby panewki sie zuzyły, bo tam niecale 120tys na zegarze i silnik wyglada na praktycznie niedotykany jeszcze. Bede walczyl pewnie z tym w przyszłym tygodniu bo ciezko z terminem, to bede zdawal relacje.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:51, 13 Paź 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin