Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
cisnienie oleju ople 1,6 benz

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
cisnienie oleju ople 1,6 benz
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post cisnienie oleju ople 1,6 benz
witam wszystkich na tym forum
mam kłopot ze smarowaniem mianowicie:
silnik zimny ciśnienie 4-4,5 ciepły temp cieczy 80-90stopni a ciśnienie oleju 1,8-1,5. książka podaje minimum 1,5przy temp cieczy 80stopni na biegu jałowym.
Wszystko by sie zgadzało według książki i ich norm na wysokich obrotach i silniku ciepłym również max ciśnienia oil 4,0-4,2. gdy auto jest w temp cieczy miedzy 80-95 i przy max obciążeniu silnika na biegu jałowym kontrolka smarowania zaczyna sie świeci gdy wyłączę kilka odbornikow prądu to gaśnie ale się żarzy Idea Idea Idea
dodam ze nie znam prawdziwego przebiegu auta ale ciśnienie sprężania ma równe na wszystkich czyli 11 atmosfery:!:

w czy szukać usterki i jak sprawdzić zużycie pompy olejowej


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:31, 06 Cze 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Sprawdz tez czujnik.W pompie mozesz sprawdzic zębatki.Jakim olejem zalewasz autko?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:35, 06 Cze 2009 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
shell 15w/40
czujnik wymieniłem i jest trochę poprawa.
dodam ze na silniku zimnym przy max obciążeniu to sie nic nie dzieje, dopiero jak silnik gorący czyli około 80-90stopni
to takie dziwactwa sie dzieją.
podniosłem mu trochę obroty i jest lepiej tylko teraz jak wentylator sie włącza przyblokuje silnik i lampka zapali i gdy juz wentylator chodzi to gaśnie!!!wszystkie masy w komorze silnika na nowo zarobione i sam silnik wentylatora tez wymieniony tez wymieniony.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:57, 06 Cze 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin