Autor |
Wiadomość |
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
citroen c5 1.8 benz problem |
|
witam ,skladalismy citroena c5 ,byl przestawiony rozrzad poniewaz ktos probowal sam naprawiac ale niedal rady i przywiozl go mnie,
oto problem
ustawilem rozrzad i jest ok,
ale silnik chodzi jakby na 2 cylindrach
wtryski wszystkie ok
komputer pokazuje ze na 2 wtryskach jest za mala dawka paliwa i czujnik polozenia walu
czy te dwa wtryski maga byc uszkodzone
albo czujnik padl i poprostu zle odczytuje
prosze pomozcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:43, 03 Wrz 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Po takich robótkach to najprędzej dochodzi do pokrzywienia zaworów a to jeszcze 16 zaworowy tym bardziej o to nie trudno,ściągaj jeszcze zasilanie z wtrysków przy pracującym silniku i będziesz wiedział który cylinder nie pracuje.Był tylko zmieniany rozrząd? czy coś innego było robione? czujnik wału by źle czytał gdyby było pokrzywione koło zębate na wale to by raz było bliżej czujnika raz dalej to by mogło zakłócać pole magnetyczne.Wypnij cewkę gaz do dechy niech ktoś ci kręci a ty słuchaj czy nie masz przedmuchu do kolektora ssącego poprzez ugięty zawór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:11, 04 Wrz 2011 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
byl tylko zmieniany rozrzad,przez tych wlascicieli,bo jechali cos im walLo i poszedl olej do filtra i stwierdzili ze rozrzad,rozebrali i juz zle poskladali,,i juz wcale nie palil,
ja ustawilem od nowa rozrzad ,samochod zapalil ale pojawily sie takie objawy jakby chodzil na 2 cylindrach,,robilem test wtryskow komputerem kazdy pokolei i potem po 2 razem i chodza wszystkie,ale jek pierwszy raz go odpalilem to sprawdzilem tez swiece i na 2 cylindr od strony rozrzadu wogole nie pracowal.swieca biala nie okopcona nic ,
moze to rzeczywiscie zawory sprawdze jutro
jak jakies inne jeszcze przypuszczenia to slucham ,bo ja na razie niewiem co jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:15, 04 Wrz 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
kopci???? generalnie trzebaby to rozebrać..... może masz pekniętą głowice, zawór krzywy.... Możesz zmierzyć kompresje i sprawdzic czy jest róznica miedzy tłokami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:24, 04 Wrz 2011 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
siema kompresje mierzylem ,na wszystkich jest po 14,,,,wiec glowica chyba cala.,,kurde jutro bede kombinowal i dam znac,,
jakby cos komus przyszlo do glowy to chcetnie wyslucham
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:00, 04 Wrz 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|