Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Clio III 1.5 dci

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Clio III 1.5 dci
Autor Wiadomość
Kobra_111
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok. Opola

Post Clio III 1.5 dci
Witam przyjechalo do mnie clio III 1.5 dci z przebiegiem 380 tys. Jest to oryginalny przebieg tego auta i nigdy nie bylo nic ruszane z ukladem wtryskowym (o dziwo). Problem polega na tym ze gdy przekroczy sie 110 km/h zaswieca sie kontrolka stop silnik slabnie, popuszcze z gazu kontrolka gasnie rozpedze sie do 120 i znowu to samo i tak dalej. Podpialem guntmana i w parametrach wymaganie cisnienie wlasnie przy odcinaniu ma miec ok.1300 a rzeczywiste pokazuje 1190. pompa do regeneracji?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:42, 27 Lut 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ty tylko patrzyłeś na ciśnienie paliwa a ciśnienie powietrza w róże ssącej jakie było,to musi być wszystko zgrane bo sterownik wyśle sygnał na regulator ciśnienia paliwa i pójdzie do zbiornika.Zawór recyrkulacji spalin jest z czujnikiem położenia sprawdzałeś?Silnik ma czujniki i sterowniki,czujniki zbierają dane przetwarzane są w sterowniku i wysyłane na sterowniki.Zobacz na kolektor ssący czy nie załadowany syfem to samo zawór recyrkulacji.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:32, 27 Lut 2014 Zobacz profil autora
Kobra_111
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok. Opola

Post
wyczyszczone wszystko. nawet az tak zaladowane to nie bylo, problem dalej ten sam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:43, 04 Mar 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeszcze jest regulator ciśnienia paliwa,czujnik ciśnienia paliwa to wszystko może być związane z tym problemem.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:31, 04 Mar 2014 Zobacz profil autora
Kobra_111
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok. Opola

Post
no wiem ale nie wywaliloby bledu z tych czujnikow?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:57, 04 Mar 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Regulator ciśnienia masz w pompie wykręć może o ring puścił lub podmień od drugiego,czujnik ciśnienia jest na listwie.To nie jest takie ładne że podłączysz i będzie pięknie.
Nie zapomnij jeszcze o czujniku ciśnienia rury ssącej,możesz go delikatnie przemyć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 10:38, 05 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:42, 04 Mar 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin