Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
czujnik polozenia walu golf 3

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
czujnik polozenia walu golf 3
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post czujnik polozenia walu golf 3
pomozcie mi zlokalizowac czujnik polozenia walu w golfie 3 1.8 ABS
bo musze go pomierzyc i wyczyscic z nadzieja ze pomoze,bo na zimnym pali od tak zwanego strzala ale po odpaleniu przejechaniu 300metrow zgaszeniu i probie kolejnego odpalanie trzeba krecic dlugo i slabo lapie a najlepiej to jesze mu gazu dawac wtedy zaskakuje.
moze ktos wie jaka rezystancje powinien on miec w jakiej temperaturze bylo by to bardzo pomocne.
sam czujnik jest z przewodem czy ma wpinana kostke?
dzieki serdeczne z gory


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:28, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
czy w tym silniku nie ma tego czujnika a za wszystko odpowiedzialny jest hall?
jak to jest napiszcie prosze


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:40, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Chyba jest tylko czujnik hala... ale ręki sobie uciąć nie dam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:07, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
obejrzalem silnik z kazdej strony i naprawde nie widze nic co by moglo wygladac na czujnik polozenia walu i chyba tam fatycznie za wszystko odpowiedzialny jest hall.
jezeli pali na zimno po zagrzaniu nie gasnie nie wariuja obroty to czy pomoze samo czyszczenie czy niezbedna bedzie wymiana.pewnie spotkaliscie sie juz z takimi przypadkami.padniety nie jest w 100 bo w ogole by iskry nie bylo a problem wystepuje tylko po lekkim badz pelnym nagrzaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:13, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No ok ale jak jest ciepły to normalnie dostaje paliwo i ma iskrę?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:14, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
tego nie sprawdzilem.nie mam urzadzenia do sprawdzania iskry.jaka jest metoda sprawdzenia iskry bez urzadzenia? paliwo czy dostaje to rozebrac zapewne obudowe wtrysku bo tam jest mono i patrzec czy leje na przepustnice tak?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:17, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tak, zobacz czy wtrysk podaje dawki paliwa a iskrę to sobie sprawdzisz zdejmując przewody, wpinając świece, ktoś kręci a Ty patrz czy na wszystkich świecach masz iskrę.

A jak auto zgaśnie to któraś świeca jest zarzucona?

Jak nie będziesz mógł go odpalić to sprawdź czy zagada na plaku


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez student dnia Czw 19:25, 19 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 19:24, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
posprawdzam.ogolnie nie gasnie problem wystepuje jesynie z odpaleniem cieplego.
a co do iskry to moge wpiac jaka kolwiek swiece i gdy bedzie ktos krecil to na samej swiecy bedzie widac iskre? czy swieca musi byc uziemiona w jakis sposob czy trzymajac ja w powietrzu za przewod oczywiscie bedzie widac iskre?
bo tez slyszalem ze neonowke mozna podlaczyc i podobno sie zaswieca....ale ze swieca prosciej.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:32, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego świecę dotykasz np gwintem do masy (-) silnika i widzisz czy jest iskra.
Ptaków prąd nie kopie bo siedzą na jednym przewodzie to i iskry w powietrzu też nie będzie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:20, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tylko uważaj, nie łap za gołą ręką za kabel, ani za świece podczas kręcenia bo czasem miewają przebicia. Nie zabije ale do przyjemnych odczuć też nie należy.....


Post został pochwalony 0 razy
Pią 3:00, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
dobrze sprawdze z rekawiczka.jakie mniej wiecej napiecie tam wychodzi?
przypomnialo mi sie jak za dzieciaka kuzyn motor odpalal i poprosil by palec wlozyc w kabel:) zdarzenie pamietam ale uczucia nie zbardzo,choc takie od 220 to pamietam.
Dzieki posprawdzam.
masa pracy przy tym aucie a nie ma kiedy za bardzo a co najgorsze gdzie.
Dziekuje!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:13, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
to co dzisiaj zaobserwowalem to :
-zimny jak pisalem wczesniej po doslownie pol obrotu rozrusznika i juz chodzi.
-po pelnym rozgrzaniu i po niewielkim ostygnieciu(20min)pali po okolo 2 obrotach rozrusznika.
-Na pelnym rozgrzaniu , zgaszeniu pali podobnie po ok 2 obrotach rozrusznika
-po odpaleniu zimnego,zgaszeniu po ok 3 minutach gdzie wskazowka temp nie ruszy jescze jest problem z odpaleniem i trzeba krecic dlugo ok 6-7 obrotow.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:00, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie masz możliwości podłączenia auta pod vaga? Jeżeli to hall to powinien Ci wywalić chociażby błąd sporadyczny. Możesz też mieć problem z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:07, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
czujnik temeratury cieczy chlodzacej byl wymieniany 2tygodnie temu.
pod komputer podpinalem to pokazuje 515 czyli halla ale to tylko na wlaczonym zaplonie co zawsze bedzie pokazywac na odpalonym juz tego bledu nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:05, 21 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie ma żadnego czujnika położenia wału jak jest aparat zapłonowy a to jest to samo co czujnik położenia wałka rozrządu bo to nic innego tylko czujnik Halla tylko na tej samej osi jest jeszcze palec rozdzielacza i kopułka która rozdziela na poszczególne cylindry a prąd leci z cewki zapłonowej.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:37, 21 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin