Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czy silnik krokowy może mieć wpływ na zapalanie ??

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:03, 08 Mar 2009    Temat postu: czy silnik krokowy może mieć wpływ na zapalanie ??

witam wszystkich. mam pytanie czy silnik krokowy może mieć wpływ na zapalanie silnika jak jest zimny. a jak ciepły to gasnie na LPG - biegu jałowym tzn. na wolnych obrotach
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:45, 08 Mar 2009    Temat postu:

Witaj.To może być jedna z kilku przyczyn.Moze byc cos nie tak z centralką sterujacą silnikiem krokowym.Jezeli masz taką mozliwośc to wsadz inna ''sprawną'' i sie dowiesz.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:53, 08 Mar 2009    Temat postu: Seicento 900 - 1999 r.

ale w moim samochodzie silnikiem krokowym steruje chyba komputer
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 1:37, 09 Mar 2009    Temat postu:

Silnikiem krokowym steruje jednostka sterujaca (komputer).Moze byc przyczyna utrudnionego rozruchu lub gasniecia.Odkrec go i przeczysc na poczatek. A czy twoj silnik jest w dobrym stanie technicznym?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:32, 09 Mar 2009    Temat postu:

ale silnik krokowy ma mało wspólnego z lLPG !
silnik krokowy steruje dawką powierza reguluje stosunek powietrza do BP na wolnych obrotach i do tego jest skonstuowany i mało ma wsulnego z LPG sprawdz lepiej regulacje LPG do powietrza ale to u gazownika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 5:43, 11 Mar 2009    Temat postu:

a jakiej gen. LPG?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:10, 11 Mar 2009    Temat postu:

leszek280 napisał:
ale silnik krokowy ma mało wspólnego z lLPG !

Kto Ci takich bzdur naopowiadal?? Piszesz ze silniczek odpowiada za dawke powietrza i tu masz racje, ale miedzy innymi na podstawie wlasnie przeplywu powietrza ECU oblicza dawke paliwa. Silniczek krokowy ma wlasnie bardzo duzy wplyw na odpalanie samochodu.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:58, 11 Mar 2009    Temat postu:

A jaki model samochodu masz? bo u mnie w matizie 0.8 też miałem takie objawy- na wolnych obrotach gasł, późna reakcja na pedał gazu, i ciężki rozruch a na dodatek strzelał. wymieniłem taki silniczek co jest na wężu co idzie do kolektora dolotowego do mięszalnika gazu z powietrzem i przestało i został wyregulowany i chodzi nawet ma lepsze przyśpieszenie a silnik krokowy też może mieć coś wspólnego i sprawdź połączenia od LPG czy nie ciągnie lewego powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:15, 12 Mar 2009    Temat postu:

jesteś w błędzie paweł i niechce mi sie tego tobie tłumaczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:17, 12 Mar 2009    Temat postu:

pozatym przeczytaj uważnie co napisałem poprzednio

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:17, 15 Mar 2009    Temat postu:

mój samochód to fiat seicento 900
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:04, 17 Mar 2009    Temat postu:

właśnie od tego trzeba było zacząć jaki to wózek,silnik.czy auto na benzynie pracuje ładnie?jeżeli na paliwie jest ok to regulacja gazu zalecana.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin