Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Daewoo Espero 1,5 16V DOHC + LPG-odpalanie

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Daewoo Espero 1,5 16V DOHC + LPG-odpalanie
Autor Wiadomość
Gość







Post Daewoo Espero 1,5 16V DOHC + LPG-odpalanie
Witam!!
Posiadam takowe autko i pewnego dnia jakos dziwnie zaczeło zapalać.Wczesniej wymieniłem w nim uszczelke pod pokrywą zaworów,kable zapłonowe,świece,filrt gazu i chłodnice.Ale przejdźmy do rzeczy któregos dnia rano po nocy poszedłem po auto i chciałem zapalic.Przekreciłem kluczyk i zaskoczył od kopa ale od razu zgasł.Potem jak chciałem odpalic to niby krecił ale tak jakby nic nie zaskakiwało tylko słychac było ze cos sie kręci i tak pykało i za któryms pyknieciem zaplil ale z rury nie było słychac normalnego dzwieku tylko tak pyrkanie ale jak dodałem gazu to po chwili juz był normalny dzwięk.

Z góry wielkie dzieki za pomoc!!
Śro 13:10, 02 Kwi 2008
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Witam,sprawdz sobie rozrząd czy się nie przestawił,częsta przypadłość tego typu to naderwane kliny na kole pasowym rozrządu na wale korbowym.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:39, 02 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
a jak to sprawdzic?? pomijając rozkręcani połowy silnika.
Śro 21:22, 02 Kwi 2008
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Jeżeli nie robiłeś nigdy przy rozrządzie lub nie wymieniałeś to daj mechanikowi żeby to sprawdził bo możesz sobie narobić kosztów niepotrzebnie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:39, 02 Kwi 2008 Zobacz profil autora
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Myślę że jak kliny były by naderwane to by je zcieło i by ich już nie było.
Może się mylę?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:22, 03 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jak tak podrece do 3 tys obrotów wszystko ustaje i potem jeździ normalnie nawet jak juz obroty spadną np. na swiatłach do tych 900-1000
Czw 10:19, 03 Kwi 2008
Gość







Post
Może ma sz świece wadliwe lub źle dobrane. Czasem tak bywa.
Czw 22:32, 03 Kwi 2008
Gość







Post
Tylko świece wymieniałem z 3miesiace temu razem z kablami, takze gdyby to one to wczesniej dały by znac.
Sob 22:07, 05 Kwi 2008
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin