Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Duzy zuzycie plynu chlodniczego:/

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Duzy zuzycie plynu chlodniczego:/
Autor Wiadomość
Gość







Post Duzy zuzycie plynu chlodniczego:/
Witam posiadam seata cordobe 1.8 Benz+Lpg 94r od odezenia w sarne i wymianie chlodnicy samochod bierze mi strasznie duzo plynu chlodniczego.. Zaleje do pelna i tak po 2tyg juz nie mam nic:/ co moze byc spowodobane tym?? Help meee:)))
Wto 22:05, 20 Sty 2009
Gość







Post
jaki przebieg ?
Wto 22:07, 20 Sty 2009
Gość







Post
No juz calkiem spory 270tys
Wto 22:08, 20 Sty 2009
Gość







Post
to uszczelka pod głowicą, chyba że jest widoczny jaki kolwiek wyciek. czy przy wyższych obrotach idzie para z rury (biały dym)
Wto 22:10, 20 Sty 2009
Gość







Post
Chodzi Ci o bialy dym z rury wydechowej??? No idzie idzie i to nawet dobrze dymi ale wydawalo mi sie to normalne przy samochodzie z gazem i w dodatku kiedy katalizator mi sie rozwalil jezdze bez katalizatora...
Wto 22:15, 20 Sty 2009
Gość







Post
ja też obstawiam uszczelkę
Wto 22:17, 20 Sty 2009
Gość







Post
a tam katalizator to tam raczej nie ma nic do rzeczy. Jak się auto zagrzeje to nie powinno dymić na biało. Jak i na gazie i benzynie
Wto 22:19, 20 Sty 2009
Gość







Post
motor1138 ma rację to poprostu para a ten silniczek to ładnie pracuje na biegu jałowym.?
Wto 22:31, 20 Sty 2009
Gość







Post
Rafał 5 nie zrozumiałeś mojej treści, jak wydobywa się para nawet przy zagrzanym silniku to raczej zassysa płyn na tłoki.
Wto 22:34, 20 Sty 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Jaki masz kolor płynu?(Zakładam ze czerwony)
Sprawdz po węzach lub obok czy nie wycieka gdzieś ciecz tego koloru i bedziesz wiedział czy to wyciek czy nie:)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:35, 20 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Wiec co to moze byc?:>??? uszczelka pod glowica??
Wto 22:36, 20 Sty 2009
Gość







Post
jak nie ma wycieków to raczej na 99% tak w dodatku przy takim przebiegu + gas
Wto 22:38, 20 Sty 2009
Gość







Post
No pracuje dobrze.. Czasami mam tylko problemy na gazie bo jak dodaje mocniej gazuu to tak jakby mi sie dusill i musze powoli naciskac pedal gazu zeby sie nie dusil...
Wto 22:38, 20 Sty 2009
Gość







Post
a jaka jest orientacyjna cena wymiany tej uszczelki??
Wto 22:39, 20 Sty 2009
Gość







Post
sprawdzanie szczelności głowicy ok.80zł planowanie ok. 120. uszczelka ok. 100 śruby z 50zł to jest wszystko 'mniej więcej' oczywiście można zrobić jeszcze układ zaworowy ale to już jest droższa robota
Wto 22:41, 20 Sty 2009
Gość







Post
To troche drogie to jest ale sadze ze nie mam zadnych wyciekow bo wczoraj bylem na przegladzie i nic nie mowil ze cieknie.....
Wto 22:43, 20 Sty 2009
Gość







Post
przed robotą lepiej dobrze popatrz;) bo pisanie na odległość to nie to co widzieć na żywo
Wto 22:44, 20 Sty 2009
Gość







Post
motorze1138 jednak dobrze zrozumiałem treść i wiem że zasysa niewielkie ilości płynu na tłoki dlatego pytam czy ten silniczek ładnie pracuje ?
Wto 22:47, 20 Sty 2009
Gość







Post
tak wiem:)) no wiadomo ze lepiej miec to przed oczami:)) a jak nie zostanie wymieniona ta uszczelka to spowoduje jakies inne problemy??
Wto 22:48, 20 Sty 2009
Gość







Post
kaminisko napisał:
No pracuje dobrze.. Czasami mam tylko problemy na gazie bo jak dodaje mocniej gazuu to tak jakby mi sie dusill i musze powoli naciskac pedal gazu zeby sie nie dusil...
dlatego kolego motor pytałem ?
Wto 22:51, 20 Sty 2009
Gość







Post
nie ale lepiej długo nie jeździć, może pokrzywić korbowody jak za dużo zassa płynu, a Rafałowi zwracam honor to ja nie doczytałem.
Wto 22:52, 20 Sty 2009
Gość







Post
wiec reasumując na gazie przy tym przebiegu uszczeleczke pod głowicą masz do wymiany [jeżeli nie ma zewnętrznych wycieków ]i tyle
Wto 22:53, 20 Sty 2009
Gość







Post
Moze jeszcze dociagne tym autem do 300tys:)) i na zlom.... Bo juz rdzaa zaczyna go brac:D wiec juz tak zostawie jak jest:)) cena plynu nie jest duza wiec moge dolewac:D
Wto 22:54, 20 Sty 2009
Gość







Post
twaja sprrawa ale mnie się wydaje że jak tak dużo dolewasz to nie dociądniesz do 300 tyś.
Wto 23:03, 20 Sty 2009
Gość







Post
Dzieki za rade:))) temat uwazam za zamkniety:)))
Pochwalam posty Rafał5 i motor1138
Wto 23:05, 20 Sty 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin