Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
dymienie z silnika klawiatury

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
dymienie z silnika klawiatury
Autor Wiadomość
grzegorz23
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post dymienie z silnika klawiatury
witam. czym może byc spowodowane dymienie silnika klawiaturą w opel fronterze 2.3. TDI? Jednocześnie w silniku są słyszalne stuki, przy czym nie można uruchomić silnika..


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:46, 28 Cze 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
To jak nie można uruchomić silnika to z kąt jest to dymienie coś mi tu nie pasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:19, 28 Cze 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pęknięty tłok lub wypalony przez lejący wtrysk i spaliny idą do skrzyni korbowej i na klawiaturę,lub nie drożny (zatkany) katalizator.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:22, 28 Cze 2011 Zobacz profil autora
marcin8881
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Po prostu silnik ma przedmuchy, należałoby mu się zrobić mały remont głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:27, 07 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Co ma głowica do tego?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:29, 07 Lip 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No dobra ale nikt nie powiedział że to sa spaliny... Rozumiem ze jest ściągnieta pokrywa zaworów i wali górą tak? ja bym poszedł w strone złego ustawienia rozrządu, ewentualnie padnietego zaworu? Nie przeskoczył przypadkiem pasek, i zawory nie dobiły do tłoków??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 2:59, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
doktor napisał:
No dobra ale nikt nie powiedział że to sa spaliny... Rozumiem ze jest ściągnieta pokrywa zaworów i wali górą tak? ja bym poszedł w strone złego ustawienia rozrządu, ewentualnie padnietego zaworu? Nie przeskoczył przypadkiem pasek, i zawory nie dobiły do tłoków??

Przeczytaj pierwszy post dymienie z klawiatury,jest po prostu przedmuch na tłokach a ani zawór ani zawory nie mają nic do tego bo poprzez wypalony zawór czy źle ustawiony rozrząd ciśnienie z cylindra nie dostanie się do skrzyni korbowej tylko do kolektora wydechowego lub kolektora ssącego a najlepiej sprawdzić jak jest silnik rozgrzany po odkręceniu korka wlewu oleju jest druga rura wydechowa.Tylko jeszcze trzeba te spaliny i ruch powietrza odróżnić ile jest spalin a ile zawirowania powietrza,bo zawirowanie będzie zawsze bo jest ruch tłoków jedne idą do góry a drugie na duł.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 7:50, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Upalałeś tą frontierę w terenie trochę?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:54, 08 Lip 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Roman masz racje, zwracam honor, tak to jest jak człowiek siedzi po nocach, to juz sie potem nie mysli:) Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:49, 10 Lip 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin