Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dziwne zachowanie silnika na wolnych obrotach LT 2,5 AHD

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dziwne zachowanie silnika na wolnych obrotach LT 2,5 AHD
Autor Wiadomość
arek06
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Dziwne zachowanie silnika na wolnych obrotach LT 2,5 AHD
Witam,
od przeszło kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem VW lt z silnikiem 2.5TDI rok '97. Próbowałem znaleźć coś na forum, ale albo słabo szukam albo nie ma. Problem jest następujący: . podczas jazdy po mieście w trakcie postoju na światłach obroty potrafią spaść prawie do zera tak jak gdyby silnik się dusił by po sekundzie skoczyć na normalne obroty i na biegu wstecznym cofając mam wrażenie jak gdyby silnik zaczął przebierać . Proszę podpowiedzcie co i gdzie szukać. Z góry dziękuję Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:33, 15 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To się dzieje zawsze po puszczeniu nogi z gazu?czy stoisz i schodzi sam z wolnych obrotów? słabo to opisałeś,rano dobrze odpala?jakim dymem zakopci gdy schodzi z obrotów? Może być luźny pasek na pompie i rzuca paskiem i przestawia kąt wtrysku,mała dawka paliwa[ściąg kostkę z czujnika temperatury silnika] i zrób jazdę prubną.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:45, 21 Wrz 2013 Zobacz profil autora
arek06
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Witam . Objawy te pojawiają się na ciepłym silniku po dłuższej jeździe, po puszczeniu nogi z gazu . Rano odpala jak zegarek od pierwszego uderzenia . Pasek jest dobrze napięty ( sprawdzałem ) ale zaobserwowałem na wolnych obrotach lekkie szarpanie górnym napinaczem paska i odgłosy grzechotania dobiegające od pompy wtryskowej ,odgłosy zanikają gdy wprowadzę silnik na wyższe obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:38, 23 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kazałem ci wypiąć wtyczkę od czujnika temperatury płynu bo na zimnym silniku masz dawkę paliwa większą a po lekkim nagrzaniu sterownik silnika wyłącza dawkę startową.Jak wypniesz na gorącym to sterownik widzi zimny silnik bo nie ma danych z czujnika i zwiększa dawkę i zobaczysz wtedy czy będzie gasł po spuszczeniu nogi z gazu,bo może być mała dawka lub czyszczenie sterownika pompy i sprawdź naciąg rolki napinającej paska pompy bo nie powinno rzucać paskiem tylko musisz to robić umiejętnie bo możesz zmienić kąt wtrysku.
Ale najlepiej pod komputer wejść w parametry i widać dawkę początek wtrysku.
Dawka paliwa dla silnika jest wartość: 2,2 - 9 mg/R,to jest 1.2 do 1.7V


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:37, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin