Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
dziwny osad

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
dziwny osad
Autor Wiadomość
dichlorek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post dziwny osad
Witam
Mam mały problem a mianowicie w zbiorniczku płynu chłodniczego (wyrównawczy) zbiera mi się taki dziwny osad (bardziej jakiś nagar na brzegach) w oleju nie ma śladów tłustych plam nie widać też na korku wlewu oleju galarety - bagnet też czysty, ciśnienie pomierzone na cylindrach pierwszy od filtru powietrza między 30 a 40 barów, kolejne ponad 30 barów, z racji że nie wiem jakie są wartości książkowe pytam czy są to dobre wyniki - bo jeżeli tak to prawdopodobnie pozostaje mi chłodniczka oleju chyba że jest coś jeszcze gdzie może przechodzić olej do płynu - lub jeśli ktoś ma jakiś pomysł co innego może to być (wszystko w ramach rozsądku), osad jest dziwny wygląda bardziej jak nagar nie jest tłusty nie klei się (ale to wynik raczej mieszania się z płynem chłodniczym).

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:32, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolejny żebym mu z kuli wróżył

Co to jest w ogóle ? Traktor a może koparka ? ee nie może to jednak samochód ....


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:57, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
dichlorek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post
moje niedopatrzenie nie zauważyłem że nie ma w opisie - pomyłki sie zdarzaja, co do kuli to pewnie w lotka to nie masz szczęścia, próbuj dalej. Wracając do tematu silnik z13dt - corsa c 1.3 cdti.
P.S. nie wiem co ci admini tacy nerwowi w niedzielne wieczory. Wiem że jedyne miejsce to uszczelka pod głowicą lub chłodniczka oleju dlatego pytam o ciśnienia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dichlorek dnia Nie 22:23, 17 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie 22:20, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
aba667
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Tak jest coś takiego gdzie może przechodzić olej do płynu chłodniczego i na odwrót. To miejsce to głowica. A prawdopodobniej uszczelka pod głowicą.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:20, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
uszczelka po glowica,,,,,zobacz czy ci pecznieja przewody chlodnicze najpierw,,,,
potem zobacz czy niemasz dziwnego osadu pod korkiem oleju w silniku,,,,nastepnie moze zauwazyles ze samochod wiecej ci kopci z rury wydechowej moze,,,,
jak to wszystko masz to glowica
wymiana uszczelki i planowanie
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:26, 18 Cze 2012 Zobacz profil autora
dichlorek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post
węże raczej nie pęcznieją, co do dymka to strzeli z rana przy odpalaniu, a co z ciśnieniami bo chłodniczke oleju jest raczej łatwiej zrobić niż uszczelke pod głowicą ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 6:45, 18 Cze 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To nie jest olej tylko puszcza ci uszczelka lekko rano jak zapalasz i na ściankach zbiornika osadza się taki osad podobny do oleju ale to nie olej bo olej by był na wierzchu w zbiorniczku i nie miesza się z płynem.Rano przy odpaleniu odkręć korek i obserwuj płyn w zbiorniku a kolega niech ci odpali i zobaczysz.Chłodniczkę oleju do sprawdzenia możesz odłączyć łącząc przewody od płynu kawałkiem rurki i jak chłodniczka będzie uszkodzona to z chłodniczki będzie kapał olej.I tak na tym połączeniu możesz jeździć.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:18, 18 Cze 2012 Zobacz profil autora
dichlorek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Post
ok temat do zamknięcia w dalszym ciągu nie mam pojęcia skąd bierze sie ten osad przejrzałem wszystko i niby jest ok ale nadal występuje ten osad jak będze miał czas to się tym zajmę dokładniej.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:07, 24 Sie 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin