Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dziwny problem ze skrzynią biegów e39 Manual

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dziwny problem ze skrzynią biegów e39 Manual
Autor Wiadomość
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Dziwny problem ze skrzynią biegów e39 Manual
a wiec wyciągnąłem z kolega skrzynie z e39 528 zmieniliśmy sprzęgło na nowe Sachs bo stare się ślizgało, następnie po złożeniu auto odpalało tylko na sprzęgle po odpuszczeniu gwałtownie gasło, postanowiliśmy wyciągnąć skrzynie która się zablokowała wychodzi co najmniej 1cm do 1.5cm pomimo podważania "brechą" , dodam że tarcz była ustawiana wg wałka centrującego, docisk jest odpowiednio założony, Jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc. pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 3:04, 21 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Trzeba było sprawdzić czy nowa tarcza wchodzi na wałek sprzęgłowy?i skrzynia po założeniu sama doszła do silnika czy dociągałeś ją śrubami?
wałek sprzęgłowy był krótki? czy długi i łożysko we wale silnika i ono ci tera trzyma i skrzynia nie chce puścić.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:00, 21 Lis 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Rozrusznik ściągnięty? Wał ściągnięty? Ściągaliście koło zamachowe? Jeżeli tak to dobrze je skręciliście? Z koła zamachowego czujnik położenia wału czyta pozycje i daje sygnał na licznik (obrotomierz). Jak trzymasz sprzęgło auto nie gaśnie puścisz i odrazu gaśnie?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:04, 21 Lis 2010 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Skrzynia wyszła za 1 razem bez problemu, po założeniu nowej tarczy i docisku zeszła się bez problemu, natomiast po złożeniu wszystkiego auto odpala tylko na sprzęgle po puszczeniu gaśnie tak jakby coś blokowało silnik, chciałem wyciągnąć skrzynie ale nie mogę bardziej rozchylić niż 1.5 cm, Co ważne to skrzynia po odkręceniu obraca się wraz z silnikiem, kręcąc kluczem za kolo pasowe skrzynia obraca się wokół własnej osi,
Moim zdaniem wałek skrzyni musiał się zblokować w skrzyni, i gdy odpaliłem z 4-5 razy i puszczałem sprzęgło frez na tarczy lub wałku się skręcił i dlatego nie idzie tego wyjąc...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:19, 21 Lis 2010 Zobacz profil autora
elektrom-23
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

Post
albo łożysko oporowe wpadło Ci w słoneczko i w momencie puszczania blokuje je a jak masz wduszone to wtedy je uwalnia i dlatego nie możesz zdjąć skrzyni musisz odkręcić docisk i zejdzie razem ze skrzynią.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:31, 21 Lis 2010 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
okazało sie ze tulejka (ta z frezem) na tarczy w nowym sprzęgle sachs jest za długa przez co tarcz zablokowała sie meidzy skrzynia a kolem zamachowym, co w skutkach dopychalo tarcz do kola dwumasowego, normalnei nic by sie nei stało jednak tarcz SACHS jest zle wyprofilowana i haczy o sruby kola zamachowego. Pojechałem obić stara tarcz i facet z firmy powiedzial ze SACHS wlasnie robi takie nie udane sprzegła do 2.8 i to jest częsty problem....


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:10, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A nie dało się jej przerzucić?tym co tarło dać na zewnątrz?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:28, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
No ale dlaczego auto gasło?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:31, 22 Lis 2010 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
tarcz pasowała tylko tak na odwrót ni chu chu, A co do tego ze auto gasło to ta tulejka ktora jest wyfrezowana byla za długa i podczas odpalenia i puszczenia sprzęgła klinowała sie miedzy kołem zamachowym a tulejką osłaniającą wałek w skrzyni, zapiekła sie na tej tulejce i nie szło skrzyni wyciągnąć... Były plany żeby ją rozciąć jednak udało mi sie odkręcić docisk przez dziurkę od wysprzęglika:D i wyciągnąłem skrzynie z tarczą, Dopiero gdy użyłem dosc porządnego sciągacza tarcz odkleiła sie od tulejki osłaniającej wałek... Po tym doświadczeniu na pewno nie kupie juz sprzęgła SACHS do BMW


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:15, 23 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak podałeś kod silnika to powinny dać ci i dobry docisk,ale nie raz tak jest podobne wszystko a nie pasuje,nie raz przywożą trzy dociski bo hurtownia wozi części i wybieram dobry a reszta do zwrotu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:59, 23 Lis 2010 Zobacz profil autora
Laik_samochodowy
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

Post
ja jeżdżę po zaufanych sklepach (jestem częstym gościem) a dwa pamiętajmy że w polsce liczy sie zysk (teraz niekiedy bardziej zadowolony klient) może miałeś poprostu pecha podczas kupowania bo z całym szacunkiem ale wszystko musi przejść testy( gdzie było produkowane? tzn kraj pochodzenia) mój znajomy też się naciął na Sachsa ale on to zrobił w jakiś sposób... albo kupił co innego wiem że dym był o to bo sporo kasy wydał


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:49, 23 Lis 2010 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
numer katalogowy tarczy SACHS zgadzał sie z numerem tarczy LUK która była oryginalnie a facet ktory obijał tarcz mowił że to częsty problem...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:58, 23 Lis 2010 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak sie okazało cały komplet to była podróbka, dzisiaj bylem w zaufanym sklepie oglądałem całe sprzegło SACHS i tarcz wygladała całkiem inaczej, ten felerny komplet kupił klijent za 550zł bo chciał zaoszczędzic 100zł wiec UWAGA na podróbki! Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:23, 28 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin