Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Escort 1.6 16 v zetec czujnik cinienia DPF

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Escort 1.6 16 v zetec czujnik cinienia DPF
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post Escort 1.6 16 v zetec czujnik cinienia DPF
Witam panowie dalej borykam sie z problemem zalewania , wiekszego spalnia w okolicach 13l/100 i okopconych świec w escorcie, mianowicie problem wystepuje w trakcie jazdy przeważnie na biegu 2 w zakresie obrotów 1800-2000 tyś, przy deliktanym operowaniu pedałem gazu po przejscu tych obrotów problemu nie ma, błedy zwiazane byly z sonda lambda ale mam drugą nowa i jest ten sam blad obydwie sądy są sprawne, okazało sie ze auto ma wycietego kata jest pusta pucha, katalizator umiejscowiony jest zaraz pod kolektorem wydechowym przed nim jest sonda i rurka która idzie do EGR i są z niej dwa odejscia do czujnika różnicy cisnien DPF, teraz mam pytanko jezeli nie ma kata to cisnienie jest inne komputer jest oszukiwany sonda również źle pracuje czy moze mieć to zwiazek z wiekszym spalaniem i tym zamulaniem w takim przedziale obrotów? A dodam ze to jest escort mk7 16.16V 1997r.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Nie 13:06, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Nie 13:03, 12 Lip 2015 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Podaj numery błędów. Dobrze by było zerknąć na parametry bieżące.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:39, 12 Lip 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
A skąd ci się tam wziął DPF.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:27, 13 Lip 2015 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
Sorry panowie DPFE Czujnik ciśnienia spalin o to mi chodziło? ale to nie bedzie to szukam dalej i nic mulenie nieraz jest nieraz go nie ma na zimnym silniku, na ciepłym jest cały czas ale jak delikatnie dodaje gazu to idzie i później już pójdzie szarpanie i mulenie również występuje przy obciazeniu nieraz to wyglada jakby cewka byla uszkodzona bo wystepuje to w zakresie 1800-2200 ale właśnie nie zawsze, wskazówka temperatury silnika jak przekroczy połowe to objaw sie nasila i np, jak chce wyprzedzić to wciskam gaz czuje że bedzie przymulenie odpuszczam doslownie na moment i później idzie, zrobiłem pomiar woltomierzem przeplywki tutaj fotki prosze może ktos pomorze [link widoczny dla zalogowanych] , [link widoczny dla zalogowanych] , [link widoczny dla zalogowanych] , [link widoczny dla zalogowanych] , pomierzyłem równiez czujnik temperatury silnika woltomierz ustawiony na 20kohm wskazania na gorącym silniku załaczony wentylator chłodnicy 4.98 kohm i szedł jeszcze do góry czy to dobry wynik? tylko mnie zastanawia jak zdjełem wtyczke z niego to dlaczego załaczył sie wentylator jak niby on jest zespolony z wentylatorem, czujnika na wentylator nie mam w chlodnicy.
Aha spalanie już w normie, obroty biegu jałowego trzymają nic nie kolysze auto odpala od pierwszego razu zero problemow nawet przy przygazówce na postoju ładnie sie wkreca do końca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Pon 20:52, 13 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Pon 20:48, 13 Lip 2015 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Pasuje to prawie idealnie do zapchanego kata ale trzeba zerknąć w parametry bieżące.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:31, 14 Lip 2015 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
Katalizator dzisiaj sprawdzałem na pewno go nie ma jest pusta pucha, dzisaj jeszcze raz robilem pomiar przeplywki
Pod literką A mam zasilanie, B jest pusty , C jest masa ale jak zapłon jest wyłaczony , D jest sygnał ten niższy i E jest ten wyższy jak podniose obroty do 3000tyś to sygnał na E idzie do 3,5 V a sygnał na D idzie do 0,35 V na fotkach teraz robiony pomiar jest na biegu jałowym śa to dobre wyniki czy nie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:17, 14 Lip 2015 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
Panowie a jest ktoś w stanie mi doradzić jaka przeplywke mam kupić na allegro jest tego od groma tylko maja inne oznaczenia, sa z takimi jak moja ale budowa przeplywki jest inna a ja mam przeplywkę bez tego sitka, własnie taka kupiłem na szrocie to auto kuleje na niej niby te same cyfry na zewnatrz ale już w innej obudowie i auto nie chodzi tak jak powinno. Maja znaczenie te nr na niej czy jak poprostu mam ja dobrać po nr win jest ktos w stanie to sprawdzić?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:33, 15 Lip 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin