Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
falowanie obrotów

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
falowanie obrotów
Autor Wiadomość
Gość







Post falowanie obrotów
witam
otóż mam taki problem , mam mondeo 1.8 16v DOHC benzyna+LPG 94r gaz sekwencyjny

problem polega na tym ze po odpaleniu kiedy jeszcze chodzi na benzynie jest w porządku ale kiedy dodam gazu i przełącza się na gaz czasem obroty zaczynają skakać 500-1500 i jeśli mu nie dam gazu to gaśnie to samo dzieje się podczas hamowania czasem

wymieniany był już filtr gazu i przewody zapłonowe i w dalszym ciągu jest to samo
Nie 1:49, 04 Kwi 2010
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Jaka to instalacja gazowa?Najlepiej podjedz do gazownika i niech Ci sprawdzi.Sprawdz tez kable WN.
Wesołych.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:32, 04 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Wydaje mi sie za silnik łapie lewe powietrze. Sprawdz dobrze układ dolotowym wraz z filtrem powietrza.

Pozdrawiam
Wesołych!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:17, 04 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
ja si dopiero uczę w tym zawodzie .... mógłbyś mi wytłumaczyć co znaczy ze silnik lewe powietrze łapie ?? i co to są te przewody WN
Nie 12:19, 04 Kwi 2010
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Czyli że jest gdzies nieszczelność.Kable WN to kable Wysokiego Napiecia.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:23, 04 Kwi 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A kable wysokiego napięcia to te kabelki co idą do świec, jak są niesprawne to przy zapalonym silniku o ile jesteś odważny złap za nie i przekonasz się dlaczego noszą nazwę KABLE WYSOKIEGO NAPIECIA Cool

Lewe powietrze to takie które wpada inną drogą niż przez filtr powietrza. Ma wlatywać tylko i wyłącznie przez filtr i nigdzie indziej, sprawdź czy opaska żadna nie spadła, może czy coś gdzieś nie pękło.

Prościej się nie dało wytłumaczyć Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:41, 04 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
dzieki chlopaki za wytlumaczenie tego ... najszybciej to musialbym sprawdzic czy silnik nie sscie lewego powietrza ... gdyz te przewody były wymieniane najdalej miesiac temu
Nie 21:54, 04 Kwi 2010
Gość







Post
Chyba udało mi sie rozwiązać problem ... wyjąłem i przedmuchałem filtr powietrza... nie był brudny bo nowy ... a także poczyściłem śruby mas idących do silnika do ramy i od parownika .... po zapaleniu jest w porządku ... na zimnym silniku najpierw po, zapaleniu łapało obroty 1250 i powoli spadało do tysiaca ale jak silnik sie juz zagrzał to po odpaleniu było 800 rpm czyli normalnie

i sie jeszcze dziś dowiedziałem ze jak na silnik 1.8 mam parownik za małej przepustowości bo mam załozony 100 a powinienem mieć 140


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:41, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 21:38, 07 Kwi 2010
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin