witam. mam taki problem. a mianowicie na poczatku chodzil na wolnych niechcial wejsc na wysokie. zmieniajac siwece koles rozwalil gwint na I cylindrze i na jego rozkaz ja wkleilem. wyczysciclem gaznik i dupa nawet juz nie odpala po wklejeniu swiecy a przedtem na jedna swiece tez chodzil. filtry sprawdzone. i wkleilem sprawna siwece dajaca dobra iskre. stalo sie to podczas jazdy ze przestal wchodzic na wysokie oborty. czekam na jakies porady. pozdrawiam i z gory dziekuje
aha i zapomnialem dododac ze na tych wolnych obrotach swiecila sie kontrolka oleju....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_kubek dnia Śro 20:24, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Sprawdź czy ci podaje pompka paliwo,ściąg przewód z pompki co idzie do gaźnika niech ktoś pokręci rozrusznikiem i będziesz widział czy podaje jak podaje to źle złożyłeś gaźnik a w szczególności zaworek iglicowy.Sprawdź iskrę czy jest w odpowiednim momencie i powinien chodzić.Świecenie oleju na wolnych obrotach do odpalenia nie ma nic wspólnego,ale po dodaniu gazu gaśnie?masz już wytarty blok silnika gdzie chodzi wałek rozrządu.
dowiedzialem sie ze wlasciciel jechal pare km bez paska klinowego i az dym szedl z pod machy. teraz patrze tez pasek naciagniety biednie. a ze szkoda mi czasu zebys ie tym bawic to wole poszukac drugiego silnika a powiedzialem ze ten sie wykonczyl.
i nie odplal jeszcze przed czyszczeniem gaznika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach