Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fiat CC700 problemy z silnikiem.

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian990
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dłużec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:36, 11 Mar 2009    Temat postu: Fiat CC700 problemy z silnikiem.

Witam. Mam na warsztacie Fiata CC700 w wersji young i nie mam pojęcia co jest przyczyną problemów z silnikiem. Silnik już przy zapalaniu się dziwnie zachowuje. Czasami załapie od tzw tyka, a czasami trzeba go nieźle pokręcić. Ale to jest najmniejszy z problemów z nim związanych... Po odpaleniu silnik nie ma równomiernych obrotów. Obroty nie mogą się utrzymać, zaczyna chodzić tylko na jeden tłok, po chwili znów na dwa i bardzo przymulenie reaguje na pedał gazu.... A gdy się go wkręci na trochę wyższe obroty(tzn ok 2500-3000RPM) silnik odrazu gaśnie tak jakby go zgasić normalnie stacyjką... Zero reakcji na gaz itd. Co z nim może być nie tak?? Jedna rzecz mi się wydała podejżana. Kabelek idący od sondy lambda jest ucięty... Może to być powód takiego zachowania silnika? Słyszałem, że te CC chodzą bezproblemowo bez sondy lambda. To prawda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:40, 11 Mar 2009    Temat postu:

Witaj.
Sonda jest po to aby działała a nie siedziała tylko wkręcona.Komp moze łapac bledy.Pozostaje sprawdzic układ zapłonowy(Świece,cewke,przewody)Ogólnie cały.
Zreperujcie tez ten przewód od sondy.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Śro 19:41, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:01, 11 Mar 2009    Temat postu:

czy gaźnik jest Aisana czy Polski ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

PostWysłany: Śro 21:12, 11 Mar 2009    Temat postu:

sprawdz dobrze gaznik
mialem klienta z takimi objawami, wymiana gaznika po regeneracji za 250 pln i jest ok, zachowywal sie tak jak opisujesz z tym ze na cieplym silniku bylo w miare Ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian990
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dłużec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:28, 12 Mar 2009    Temat postu:

To chyba jest gaźnik Aisana. Ten z mnóstwem przewodów podciśnieniowych itp:/ Podłączę ten kabel od sondy i zobaczę co to da ale słyszałem, że te silniki chodzą bez problemu bez sondy tylko nie wiem ile w tym prawdy... A gdybym chciał rozwiązać bez wymiany gaźnika tylko sam pogrzebać przy gaźniku to co sprawdzać w pierwszej kolejności??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 8:01, 12 Mar 2009    Temat postu:

najpierw to posprawdzaj czy nie spadł któryś z wężyków podciśnieniowych,wystarczy jeden i auto nie chodzi, a co do tej sondy to miałem już u siebie kilka cieniasów z odpiętym kabelkiem i auta chodziły .
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal801
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:19, 16 Mar 2009    Temat postu:

W CC700 ścierały się wałki rozrządu z powodu złego oleju.
Miałem dwa takie przypadki że krzywka na wałku miała 1.5 do 2 mm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
talibanek
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:31, 29 Mar 2009    Temat postu:

wymiana wałka i popychaczy 100%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin