Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Focus 1.8 TDCI "cofająca" ropa?

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Focus 1.8 TDCI "cofająca" ropa?
Autor Wiadomość
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Focus 1.8 TDCI "cofająca" ropa?
Trafił do mnie focus który ciężko odpalał jak dłużej postał a później przestał odpalać wcale. Na kompie przy próbie rozruchu wyskakiwał błąd regulatora ciśnienia - za niska wartość. Po wyjęciu regulator czyściutki. Pozdejmowałem węże paliwowe również ssaka w zbiorniku ( na początku myślałem, że jest pompa elektryczna która się uszkodziła i nie podaje) Wszystko niby ok, pozalewałem na nowo filtr paliwa węże i auto odpaliło. Po dłuższym postoju trzeba pokrecić nim odpali. Wydaje mi się, że cofa się paliwo. Gdyby pompa się zapowietrzała to chyba w wężach tak czy siak po rozłączeniu by "kipiało" ? A "doraźnie" zamontowałem zaworek zwrotny na zasilaniu pompy który praktycznie nic nie zmienił. Wtryski ponoć w zeszłym roku regenerowane.Jak odpali to ma moc normalnie jedzie. Silnik tylko momentami na jałowych obr. jak się przysłuchać chodzi jak nie diesel. Mieliście coś takiego? Może mają coś "standardowego" co pada? I tak się obrazuje?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:26, 04 Sie 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy pompie wysokiego ciśnienia z przodu masz pompę wstępną,zobacz pierwszy jej człon jest z aluminium i siadła.No chyba że któryś wtrysk puszcza i nie stworzy ciśnienia,trzeba by sprawdzić na przelew i dlatego trzeba długo kręcić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 18:51, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Nie 18:46, 04 Sie 2013 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tak w ogóle Focus z 2003r. Wtryski sprawdzić na menzurki? Trochę to wykluczyłem ze względu na niedawną regeneracje ale w sumie różnie bywa. A z ta pompą to, że wewnątrz pompy wysokiego ciśnienia jest pompa wstępna? Czyli pompa do sprawdzenia u pompiarzy czy samemu można dojść do tej pierwszej?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:12, 04 Sie 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak masz pompę dokręcaną do bloku to pierwszy człon aluminiowy jest pompą wstępną i dlatego nie ma pompki w zbiorniku.Pompę jak orzekniesz że to pompa to zawieź do Mielca tam za WKU i może zrobią lub gdzieś kupisz.To że wtryski były robione to nie znaczy że są ok,trzeba sprawdzić żeby podjąć dobrą decyzję.Jak robią wtryski to i się robi i pompę wysokiego ciśnienia bo siadają i do wtrysków dostają się opiłki i nie chcą dawać gwarancji na wtryski.
Jaki to jest system paliwowy Delphi czy Bosch.Ile ma koni 100 czy 115.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 19:38, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Nie 19:30, 04 Sie 2013 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
115 Delphi. W Mielcu nigdy u nich nie byłem. Zawsze Kabierniki lub nowsze CR jak to do Ciszycy. Czyli to powiedzmy zapowietrzanie raczej odpada z powodu ssaka czy przewodów paliwowych?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:05, 04 Sie 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tych Delphi to byle kto nie robi,bo nie ma do nich części.Pod komputer i w parametrach zobaczysz jakie ciśnienie jest na listwie przy kręceniu rozrusznikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:40, 04 Sie 2013 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A jakie powinno być prawidłowe? Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:53, 04 Sie 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wtrysk rozpyla ciśnienie już od 200atm do prawie 2000atm przy dużych obrotach i pewnym obciążeniu.Silnik powinien zapalić przy 2 do 3 obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:32, 05 Sie 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin