Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ford Escort 1.6 r 92.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ford Escort 1.6 r 92.
Autor Wiadomość
Gość







Post Ford Escort 1.6 r 92.
Witam ,jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Trafiłem na to forum ponieważ szukałem informacji na temat Forda Escorta. Przechodząc do mojego problemu pragnę podkreśli ze nie jestem mechanikiem samochodowym a na samochodach prawie się nie znam. Otóż mam Forda Escorta 1.4 lecz zatarł mi się silnik i postanowiłem zamontowac w nim silnik 1.6 .Problem polega na tym iż przy próbie odpalenia samochodu ,samochód chwile chodzi po czym gaśnie , slychac również strzelanie .Nie mam podłączonego silniczka krokowego dlatego gdy przy odpaleniu ,podaje porcje paliwa i gaśnie ,paliwo sie przelewa i silinczek nie odcina dopływu paliwa(z tego co wiem ,wlaśnie tak powinno byc). Dokupilem teraz na Allegro wiązkę kabli do sterowania komputerem lecz nie wiem kąpletnie jak to podlaczyc bo zaden kabel nie pasuje ,a zalezy mi tylko na tym aby podlaczyc silniczek krokowy. Jezeli ktoś byłby wstanie mi pomoc to prosze o odpisanie ,udzielę wszystkim innych potrzebnych informacji. Pozdrawiam
Pią 15:59, 30 Sty 2009
Gość







Post
bez mechanika nie podołasz wiesiekk
Pią 16:14, 30 Sty 2009
Gość







Post
ja mysle ze mechanik jest tylko po to by nie zajmowalo to dluzej czasu. Wydaje mi sie ze silnik 1.4 ma inny system sterowania wtryskami co za tym idzie powinien byc dopasowany do silnika, mozliwe ze silnik tak dziala bo czujniki dają inne wyniki niz 1.4
Sob 13:34, 31 Sty 2009
Gość







Post
Hmmm...? Demyk to co radzisz?? Myslalem nad kupnem nowego komputera??ale czy to napewno to? nie da sie jakos kabli przerobic aby pasowaly do tego silnika krokowego? Dzięki za odp ...pozdrawiam
Nie 17:13, 01 Lut 2009
Gość







Post
ja bym zaczął od ECU u mnie to koszt 150 . wtyczki ci wszystkie pasowaly??
Nie 17:28, 01 Lut 2009
Gość







Post
demyk jesteś w stanie skomfigurować kompa czy go wymieniasz.?
Nie 17:37, 01 Lut 2009
Gość







Post
a czym jest to ECU ?? Tzn jesli chodzi o wtyczki to cala wiązke mozna podłączyc pod komputer w samochodzie tzn wtyczka ktora wychodzi od komputera ale nie bezposrednio ,próbowalem podlaczyc pod silniczek krokowy o i pod wtryski ,wtyczki sa prawie takie same jak wtyczki od silnika 1.4 ktore aktualnie mam w samochodzie... Moze zrobilbym zdjecie i pokazal ??
Nie 18:23, 01 Lut 2009
Gość







Post
ECU (engine control units) znaczy komputer. ciezko jest zmienic silnik na inny bo wlasnie sa problemy z kablamia. zazwyczaj jak sie wymienia silnik to dobiera sie w zaleznosci od numeru (duzo latwiej) bo nawet silniki o tej samej pojemnosci maja rozna wtyczki do czujnikow a szkoda Sad
Nie 22:15, 01 Lut 2009
Gość







Post
Hmmm czyli co działamy cos ,czy lepiej dac go do mechanika ...? Ile taki "zabieg" moze kosztowac?
Pon 14:36, 02 Lut 2009
Gość







Post
demyk ///????????? widze że jesteś fachowcem od elektroniki mam kilka pytań jeżeli możesz to podaj swój numer gg a ciebie demyk przepraszam za wcinanie się w temat..
Pon 19:32, 02 Lut 2009
Gość







Post
137147
Pon 20:52, 02 Lut 2009
Gość







Post
u mechanika, to najpierw podlacza pod komputer, sprawdza bledy, komputer na 99% wymienia bo przeprogramowanie to trzeba drogi sprzet, malo warsztatow posiada. Jak ci sie nie spieszy z naprawieniem to predzej czy pozniej se poradzisz Smile
Pon 20:54, 02 Lut 2009
Gość







Post Re
Heh no nic trzeba bedzie improzwizowac ...Smile Dzięki za pomoc ...Smile
Pon 23:03, 02 Lut 2009
Gość







Post
A mam jeszcze jedno pytanie ...jaki jest powod tego ze gdy próbuje odpalic samochod to strasznie grzeje mi sie przewod od akumulatora tzn jest to chyba kabel od masy?
Wto 16:08, 03 Lut 2009
Gość







Post
jak rozrusznik chodzi to pobiera kupe pradu, to normalne Smile
Wto 20:46, 03 Lut 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin