Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Geometria turbiny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Geometria turbiny
Autor Wiadomość
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Geometria turbiny
Kiedyś pytałem na tym forum o dziwny dźwięk słyszalny w określonych przypadkach - http://www.umserwis.fora.pl/mechanika-pojazdowa,2/dziwny-dzwiek-co-to-moze-byc,5854.html

Ostatnio gdy oddałem samochód do warsztatu w celu wymiany rozrządu poprosiłem mechanika o zidentyfikowanie tego dźwięku i wycenę usunięcia usterki. Według opinii szefa warsztatu ma to związek z geometrią turbo i nie to żadnego wpływu na bezpieczeństwo czy trwałość samochodu. powiedział, że można spokojnie z tym jeździć, że nic się nie stanie, a jeśli dźwięk mi przeszkadza to może to załatwić za 600-700zł. Zapytałem czy chodzi o regenerację turbo, a on odpowiedział, że nie.

Czy ktoś z Was, a wiem, ze są tutaj osoby znające się na mechanice samochodowej posiada wiedzę na temat powyższego problemu?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:36, 30 Kwi 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Generalnie nowe turbo cena około 2000 -2500zł + robocizna . Tak by to u mnie wyglądało .


Post został pochwalony 1 raz
Pon 23:39, 30 Kwi 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
geometria turbo unas okolo 500 funtow...ale jak mogl ci ktos powiedziec ze tak mozna bez obaw jezdzic ,,,przeciez turbina padnie czym predzej czy pozniej,,,daj najlepiej do fachowca juz teraz -beda mniejsze koszta


Post został pochwalony 1 raz
Wto 14:12, 01 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
cena jest na akceptowalnym poziomie. jest pełno tematów jak to ogarnac. wpisz w googla zapieczoe kierownice turbiny. No i ja tez bym tak nie jeździl. Tylko zastanawia mnie ta diagnoza - gdyby kierownice były zapieczone to łapałby notlaufa z przeładowania, a u kolegi jest tylko świst, dzwiek.Konieczna porządna diagnostyka vagiem, nie tylko odczyt błędów.


Post został pochwalony 1 raz
Wto 14:22, 01 Maj 2012 Zobacz profil autora
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dziękuję za wypowiedzi. Miałem nadzieję, że ktoś ustosunkuje się do tego czy rzeczywiście wina leży po stronie turbosprężarki. Tutaj kolega określił ten dźwięk jako świst, ale ja bym tego dźwięku tak nie nazwał. Brat śmieje się, że mam żabę pod maskąSmile

[link widoczny dla zalogowanych]
Sekundy: 6, 9, 12, 20, 32 (wybrane)
Dźwięk występuje w momencie zwolnienia pedału gazu.


Pytałem się wyraźnie mechanika (szefa) czy chodzi o regenerację turbo, ale on stwierdził, że nie. Jasno wyraził się, że to tylko kwestia akustyczna, ale czytając Wasze wypowiedzi znów nabrałem obaw. Jeśli to wina turbiny i koszt jej naprawy wyniósłby 700zł to chyba warto zastanowić się nad całkowicie nową turbosprężarką. Na aukcji [link widoczny dla zalogowanych] nową turbinę można kupić za 1400zł jeśli oddamy starą (firma sprzedaje nowe oraz regenerowane sprężarki). To typ K03. U tego samego sprzedawcy tyle samo kosztuje turbo typ K04 (180KM), ale nie wiem czy ono by pasowało [link widoczny dla zalogowanych] - jeśli wymagałoby to drobnych przeróbek to chyba warto. Jesłi płacić 700 zł za regenerację to ... co nowa to nowa ... chyba...
Samochód ma już ponad 240 tys.km (od ok. 210 tys. ma sekwencję LPG). Rozpisałem się na temat wymiany turbiny na nową ... ale czy myślicie, ze to może być rzeczywiście jej wina?


Tam gdzie mieszkam (niewielkie miasto na Śląsku) nie ma dużego wyboru co do warsztatów mechanicznych zajmujących się silnikami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WNP dnia Wto 19:46, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Wto 19:45, 01 Maj 2012 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
kolega ma padnięte turbo tylko szybka wymiana uniknie zniszczenia silnika(czyt.rozbiegnięcie) słychać jak łopatki obcierają można to sprawdzić ściągając wąż od strony ssącej i zbadać luż n a wirniku


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:06, 01 Maj 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
moim zdaniem luzy napewno sa jak swista i to poprzeczne a nie posuwiste i dlatego zastanawia mnie ta diagnoza tego mechanika ze moze jezdzic ---co to za partacz...
turbina sie rozpadnie i po silniku,
kolego jedz do warsztatu co sie zajmuja chargerami i tam ci wszystko powiedza.
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:29, 01 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
no napewno nie są to kierownice turbosprężarki. Zrzuć wąż i zobacz jak wyglada kwestia luzu. Na słuch jest tak jak koledzy mówią - spory luz poprzeczny. Jazdy z czyms takim nie polecam:) C odo turbiny to niewiem czy dostaniesz nówke za 1400zł - czy przypadkiem to nie jest calkowice zregenerowana turbina. Ja z reguły klientom wkładam po regeneracji oczywiscie z gwarancja. Koszt 700- 900zł za regeneracje + robocizna + wymiana oleju z filtrem. Wszystko zamyka sie w granicach 1200zł.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:08, 02 Maj 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
powiem tak jak jest ruch poprzeczny to na 99% turbinka kapa
jak posuwisty da sie uratowac ale czeba szybko dzialac -mam racje????


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:48, 02 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
dla mnie szczerze mowiac nie ważne. jesli ma ewidentny luz obojetnie czy wzdłużny czy poprzeczny, albo też puszcza beczke oleju to idzie do regeneracji. Nie mam zamiaru sie z tym bawic i brac za to odpowiedzialnosci jak nie mam odpowiedniego sprzetu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:19, 03 Maj 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
zwracam honor masz racje,,,tyko chodzilo mi ze ten luz jest bardziej niebezpieczny---jest tak
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:21, 03 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
W regeneracje się nie bawię bo na 5 turbin po regeneracji 2 nie działają 2 działają jako tako a jedna dobrze . Tylko nowe zwłaszcza że dość tanio załatwiam turbo np do Audi a3 1,9 TDI 110 załatwiłem za 2400zł


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:57, 03 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
co znaczy ze nie działają wg Ciebie? albo jak turbo moze działać jako tako??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:16, 03 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Bardzo prosto czyli co chwile będzie check wywalać i tryb serwisowy .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:52, 03 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Bo?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:58, 04 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
polecam google.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:54, 04 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
a dzieki dzieki, może innym razem. Zauważ ze turbina jak przechodzi regeneracje to ma być sprawna mechanicznie, czyli luz "fizjologiczny" nie puszcza oleju, jest wyważona, Za sterowanie ładowaniem odpowiada podciśnienie sterowane przez elektrozawory. a stąd najczęściej biorą sie probolemy z ładowaniem. W zdecydowanej wiekszości notlaufy biorą sie z problemów ze sterowaniem turbiny, ew zapieczone kierownice turbosprezarki, a nie z mechanicznych uszkodzen. Miałem jedną turbine, po regeneracji która po założeniu wydawała z siebie dziwne dzwieki - poszła reklamacja i było ok. Drugi przypadek był ze turbina puszczała sporo oleju przed upływem gwarancji i też wymienili. Ale to są 2 turbiny na niewiem ile 30- 40? w każdym razie napewno nie 50%. i niewiem czy ma sens wywalanie 2 razy wiecej pieniędzy. Pozatym patrz do czego wkładasz te turbiny. W wiekszosci samochody dosc leciwe warte 10- 15 tys zł, a czasy mamy jakie mamy i ludzie nie maja za duzo pieniedzy.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:45, 04 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Weź pod uwagę to że jak wsadzę nówkę to mam pewność że ona się nie rozsypie poza tym jak jest po regeneracji to kto mi zapłaci za robotę drugi raz jak się zjebie ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:22, 04 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
a no zgoda. Nikt Ci nie zapłaci, ale w Twoim intersie jest to zeby 1. Sie nie narobic za duzo - czyli musisz miec dobra firme zajmujaca sie regeneracja i 2. zeby klient był zadowolony. a jak zapłaci 2 razy wiecej to niewiem czy bedzie happy. Niestety w kraju jest bida. I nie kazdy ma na to zeby wydawac 2500zł na turbine do auta kosztujacego 10000zł, to pieniadze których nigdy nie odzyska. Juz tak jest. I zaraz ktos powie ze jak ma auto z turbo to go stac. No to jak zarabiasz 3000zł, masz auto za 12000 to co włożysz do auta zeby dojezdzac do pracy? A tak wyglada niestety wiekszosc klientów obecnie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:28, 04 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Generalnie masz rację jednak są jeszcze klienci którzy liczą się z tym że do samochodu trzeba dokładać . Jeśli ktoś chce pojeździć samochodem 2-3 lata to warto zastanowić się nad nówką . Miałem taki przypadek że po regeneracji rok zaczęła bardzo olej puszczać .

Ja np do swojego samochodu nie żałuje ani grosza bo wiem że nikomu go nigdy nie sprzedam mimo że jest z 94r .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:56, 04 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
no pewnie ze tak:) ale z ludzmi bywa różnie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:20, 04 Maj 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Nic dodać nic ująć autor tego tematu po przeczytaniu wszytskich postów powinnien wyciągnąć wnioski odpowiedne do swojej sytuacji. Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:06, 05 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko regeneracja dobrze zrobiona będzie chodziła,wszyscy nie są tacy bogaci? tylko kto żyje z mechaniki to nie sr........ tyle do swojego garnka.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:44, 05 Maj 2012 Zobacz profil autora
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kełysz napisał:
Nic dodać nic ująć autor tego tematu po przeczytaniu wszytskich postów powinnien wyciągnąć wnioski odpowiedne do swojej sytuacji. Smile


Z ciekawością śledzę Waszą dyskusję. Niewątpliwie konieczna będzie wymiana turbosprężarki.
Zadzwoniłem do sklepu motoryzacyjnego - nowych akurat nie maja, ale używane po regeneracji za 1300zł. Przejrzałem oferty na Allegro i za 1700zł znalazłem taką [link widoczny dla zalogowanych] (sprzedawca twierdzi że firmy Borgwarner KKK) czy za 1678zł [link widoczny dla zalogowanych] tej samej firmy. Z tego co się orientuję (pewnosci nie mam) to to są to oryginalne turbosprężarki. Natrafiłem jeszcze na pasujące do mojego auta turbosprężarki firm Maxgear, Melett, Streetstar czy Uberkraft.

Skoro 1300zł za regenerowaną, a 1700zł za nową, to chyba wybór wydaje się oczywisty.

Zadzwoniłem do dwóch warsztatów - w pierwszym 300zł za wymianę,a w drugim 450-600zł. W przypadku tego drugiego mechanik mówił, że czyszczą przewody, miskę olejową itd. itd. Nie wiem jak w przypadku pierwszego warsztatu.

Dobra, teraz coś co strasznie mnie trapi ... odrobinę większa turbosprężarka. U mnie jest 150KM, ale są też wersje 180KM z inną turbiną. Z tego co wyczytałem mam K03, a 180KM to K03s. Nie jestem fanem tuningu, szybkości itd, ale dodatkowe 30KM przydałoby się tym bardziej, że cena turbosprężarek jest zbliżona. Czytałem, ze wkładają K04, zmieniają wtryski itd. ale to nie dla mnie, mi wystarczyłoby tylko te 30 kucyków więcej.

Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy można turbinę 150KM wymienić na 180KM bez dokonywania innych modyfikacji. Coś czytałem że trzeba jak to określono "mapować" elektronikę, ale nie bardzo wiem o co chodzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WNP dnia Sob 21:10, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 21:09, 05 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To przecież nie osiągniesz 30 KM więcej dodając tylko więcej powietrza,trzeba zmienić program lub zmodyfikować czytałeś że wtryski idą inne i wałek rozrządu może iść inny a samym powietrzem nie osiągniesz nawet 5 KM więcej bo nawet czujnik ciśnienia w rurze ci wyrzuci błąd.I za 1700 zł nie kupisz nowej turbiny tylko po regeneracji i do tego musisz chyba zdać starą.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 21:43, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 21:42, 05 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
180KM robisz samym programem bez wymiany wtrysków. Moim zdaniem nie ma sensu wkładac k03s, jak chcesz miec tylko 180KM. K03s była w audi TT , S3 na przykład i było tam w serii 225KM. Pozatym wydaje mi sie flansza od strony kolektora jest ciut inna w kO3s i chyba nie podejdzie. Krótko mowiac jak chcesz 180KM to program. a jak mozesz pozwolić sobie na wymiane wtrysków, intercoolera, i zrobienie programów to spokojnie mozesz celowac w okolice 230-240KM.


Post został pochwalony 1 raz
Sob 21:56, 05 Maj 2012 Zobacz profil autora
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Roman, te oferty na aukcji które podałem obejrzałeś? Czy mam rozumieć że wątpisz w uczciwość tych sprzedających? Na e-maila potwierdzili, że są nowe, nie po regeneracji.

W jednym z warsztatów oferowali mi, że zregenerują turbosprężarkę odsyłając ją do Wrocławia.

Czyli nie kombinować ze 180KM ... Trudno. Softu zmieniać raczej nie chcę, bo samochód ma trochę "natrzaskane" 240 tys. i mam dodatkowo LPG sekwencyjne (od 210 tys.). Kiedyś pytałem w Godula Motor Sport, to odradzali mi chipowanie do LPG. Podobno gdzieś w Katowicach jest dobry modyfikator o pseudonimie Aligator, ale w GMS mnie zniechęcili.


No to jesteśmy już prawie u celu jak to mówi Hołek w mojej nawigacji:) Zerknijcie na te dwie turbosprężarki do których linki podałem powyżej. Jak myślicie, czy można się doszukiwać nieuczciwości itd.? KKK czy inne produkty innych firm też coś coś warte?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WNP dnia Sob 22:09, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 22:05, 05 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ale ja bym odpuścił tuning + Lpg. Ja Ci powiem tak. mam złe doswiadczenie np z firma MAXGEAR. Ostatnio zamówilem popme wspomagania do Alfy 156. Nowa - klient chciał. Przyszła pompa i okazało sie ze kolanko do przewodu jest za bardzo wypuszczone i zachacza o kolektor. także wiesz niewiem jak oni to sprzedaja, choc cena była konkurencyjna. Ja osobiscie też uwazam ze ze za 1700zł to nie są nowki. Moga byc po gruntownej regeneracji ale nie nówki.


Post został pochwalony 1 raz
Sob 22:11, 05 Maj 2012 Zobacz profil autora
WNP
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Napisałem raz jeszcze do sprzedawcy zaznaczając, że interesuje mnie wyłącznie nowa, nie po regeneracji turbosprężarka. Tak się zastanawiam, czy na turbosprężarce jest wybita data produkcji? Czy są jakieś cechy które pozwalają zidentyfikować turbosprężarkę pod kątem tego czy jest nowa czy po regeneracji?

Swoją drogą ... czy chiptuning w granicach rozsądku skraca żywotność silnika lub innych elementów samochodu? Wiem, że na to pytanie jest wiele odpowiedzi w internecie, są różne "szkoły", ale chcę poznać Wasze subiektywne zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:16, 06 Maj 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
w rozsądnych granicach nic się nie dzieje np w vw może ci łapać notlauf po przekroczeniu 3500obr/min ale to wina przepływki. ogólnie narazone jest kompletne sprzeglo i ogolnie przeniesienie napędu na koła ale tu mówimy już o dużej podwyżce mocy. jeżeli planujesz wstawić boxa no to możesz spokojnie go montować po nim nic się nie stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:27, 06 Maj 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin