Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Głowica pajero v6

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Głowica pajero v6
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Głowica pajero v6
Słuchajcie...
Jest jakiś hardcore przy wymianie uszczelki pod głowicami w pajero v6 3.5?
Bo mam taką fure na kanale aktualnie i po kilku godzinach w sumie przy niej pracy idzie mi znośnie, nie. Podobno przy rozrządze trzeba się nafikać?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:00, 08 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Czy ma ktoś może momenty dokręcania wałków rozrządu w tym aucie? Bo dopiero w poniedziałek dojadą głowice i będzie można składać...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:01, 16 Sie 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
camshaft sprocked -gear 88 NM
POKRYWA 3 NM
POZDR


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:04, 17 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
88 Nm? Nie możliwe, za dużo. Tam są małe śrubeczki M6 chyba i M8 wkręcane w aluminium.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:38, 18 Sie 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Poskładaj to wg swojego uznania . Bardzo rzadko kiedy się książką posilam .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:04, 18 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Zawsze po swojemu interpretuje momenty dokręcania wałka ale chce wiedzieć czy ma to być 10 czy 30...
Jak nie znajdę to poskładam po swojemu


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:06, 18 Sie 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
ja to mam wedlug auto daty,,,wiec tam chyba nie klamia


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:46, 19 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Pajero poskładane, po odpaleniu na wolnych chodzi w miarę dobrze a jak doda się gazu to strzela...
W poniedziałek zobaczę rozrząd ale wątpię by to było to gdyż sprawdzałem go tysiąc razy po założeniu.
Nie mogę się wpiąć pod kompa więc błędów nie sprawdzę.

Takie wróżenie z fusów nie? Zwłaszcza że przyjechał do mnie na sznurku...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:21, 25 Sie 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin