Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
gOLF 1,9 SPADEK OBROTóW

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
gOLF 1,9 SPADEK OBROTóW
Autor Wiadomość
Gość







Post gOLF 1,9 SPADEK OBROTóW
Witam serdecznie wszystkich.Problem mój polega na tym że mam vw golfa 1,9 tdi 115 km.i jadąc nim przy każdej zmianie biegu gwałtownie spadają obroty i jest wtedy odczuwalne takie jakby szarpnięcie.Byłem na komputerach i wszystko w porządku.Ciekawi mnie co jest odpowiedzialne za wolniejszy spadek tych obrotów,czy jakiś układ elektroniczny,czy jakieś podciśnienie.Proszę o wszelkie podpowiedzi na pewno wszystko sprawdzę.
Pią 13:56, 18 Sty 2008
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
wydaje mi sie ze to nie problem obrotów silnika czym szybciej spada z obrotów tym lepiej problem moze polegać na niewłaściwym działaniem sprzegła lub nadmierne luzy układy napędowego chodzi mi o półośki ,podyszki ale stawiałbym na sprzęgło


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:45, 18 Sty 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
sprawdź dawkę paliwa może za uboga,być może trzeba wyczyścić nastawnik na pompie bo źle czyta położenie.
Nie 18:27, 20 Sty 2008
Gość







Post
To jest golf na pompowtryskach ,a wydaje mi się że to coś z obrotami bo to szarpnięcie jest przy zmianie biegów bo za szybko spada z obrotów nie powinien chyba tak szybko spadać
Nie 20:03, 20 Sty 2008
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
picek 40 napisał:
To jest golf na pompowtryskach ,a wydaje mi się że to coś z obrotami bo to szarpnięcie jest przy zmianie biegów bo za szybko spada z obrotów nie powinien chyba tak szybko spadać
podłącz go pod kompa i zobacz czy nie ma żadnych błędów,dobrze byłoby sprawdzić bieżące parametry silnika nawet podczas jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:01, 20 Sty 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Sprawdź jeszcze czy klapa od powietrz się nie zacina i wężyki od sterowania czy nie zapchane.
Pon 23:40, 21 Sty 2008
Gość







Post
Trzeba podlaczyc do komputera twoj samochod najlepiej do vasa i szukac, po kolei sprawdzic pompowtryski, jak bija pompowtryski wtedy nalezaloby sprawdzic turbinke, jak bije przeplywomierz trzeba pomierzyc wartosci bo komputer moze meldowac ze jest dobrze ale trzeba zrobic pomiary a vasem da sie to zrobic . Taka sytuacje mialem jak ty opisujesz nawet od zestawu wskaznikow ale jak pisze trzeba po kolei przeleciec systemy ale nie na zasadzie odpytania o usterki tylko pomiary; sprawdzic nawt kąt wtrysku.
Pią 16:46, 21 Mar 2008
Gość







Post
Za takie spadki może też być odpowiedzialna sonda lambda, jeżeli jest zabrudzona lub nie sprawna to odczyt nie jest taki szybki lub w przypadku niesprawnej zaczyna chodzić na odczycie zaprogramowanym przez firmę, mieszanka jest za uboga i ma wtedy spoadek mocy.
Wto 10:14, 22 Kwi 2008
Gość







Post
dorian gray czytaj pierwszy post!! Jaka sąda?
Śro 7:28, 23 Kwi 2008
Gość







Post
A i jeszcze wymień filtr paliwa.Dużo usterek znika po wymianie.
Śro 7:32, 23 Kwi 2008
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin