Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Golf 3 1.9 TD

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Golf 3 1.9 TD
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Golf 3 1.9 TD
Po przekręceniu kluczyka i wyjęciu go auto nadal chodzi... co zrobić z tym fantem? Ma pompę rotacyjną bez takiego ciśnieniowego "gaszenia" jak w starszych autach, z boku pompy ma taką elektrykę i generalnie nie wiem jak ugryźć temat...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:46, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jaka pompa Bosch czy Lukas może pod zaworki coś podeszło i nie zamyka dopływu paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:50, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jutro zerknę jaki diabeł tam siedzi bo dziś za duży zapierdziel miałem...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:39, 17 Lis 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Pompa BOSCH... rzućcie jakimś pomysłem, nie ogarniam gdzie te zaworki szukać


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:10, 22 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak przykręcasz przewody wysokiego ciśnienia do pompy to zaraz masz zaworek odcinający w głowicy pompy i dochodzi do niego przewód prądowy.Wykręć go może uszkodzony lub podeszło coś pod niego.Tylko uważaj żebyś przy wyciąganiu nie pogubił środka,grzybka i sprężynki.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:26, 22 Lis 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
witam stawiam tez na przewod pradowy,czesto sie uszkadzaja i lamia,,mysle ze w srodku bedzie ok tylko bedzie po drodze gdziesz pekniety-zlamany
pozdrawiam i daj znac co i jak


Post został pochwalony 0 razy
Śro 1:00, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
A mam w sumie pytanie a nie odpowiedz w temacie.
obilo mi sie o uszy ze pompy te mialy immobilazejry w sobie i moze to jest problemem?
jest cos takiego jak immo w pompie?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:13, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ok, dzięki za sugestie, jak przyjdzie czas na golfa (najpierw grypa...) to zerknę i dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:52, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin