Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
GOLF 3 PROBLEM - PROSZE POMOZCIE!!!

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
GOLF 3 PROBLEM - PROSZE POMOZCIE!!!
Autor Wiadomość
Gość







Post GOLF 3 PROBLEM - PROSZE POMOZCIE!!!
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Volkswagena 3 z 1996 roku poj 1,6 silnik AEE (na pelnym wtrysku) i mam pewien problem. Mianowicie po pierwsze nie wiem dlaczego gdy sie nagrzeje obroty zaczynaja mu falowac czasem spadaja nawet do 400 Nm a zaraz wybijaja sie na 1200.. i tak bez przerwy. nie weim co moze byc tego przyczyna gdyz nie znam sie na mechanice. Drugi problem to gasniecie przy zmianie biegow lub przy postoju np na swiatlach - ten problem wystepuje tylko gdy pada deszcz i sa kaluze... (ostatnio wymienilem sonde lambda i przeczyscilem przepustnice...) prosze pomozcie bo nie weim juz co robic...!!! Sad
Nie 18:03, 06 Gru 2009
Gość







Post
Musisz jechac do mechanika który zrobi adaptacje przepustnicy i powinno byc ok no jesli przepustnica poprostu nie umarła bo tak sie zdarza czesto
Nie 18:10, 06 Gru 2009
Gość







Post
yyy juz to zrobilem bo mechanik mi ta przepustnice czyscil i zakladal... i on wszystko zrobil... poza tym golf 3 nie potrzebuje jakiejs specjalnej adaptacji oprocz tego ze gdy podlaczymy przepustnice czekamy az silnik sie rozgrzeje i zacznie dzialac wentylator dopiero w golfach 4 trzeba bylo komputerowo to robic... w kazdym razie to raczej jest zrobione ale dzieki... Smile
Nie 18:13, 06 Gru 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdz kable WN.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:27, 06 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
jak je mozna sprawdzic???
Nie 18:47, 06 Gru 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze byc pomocne.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:51, 06 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
dzieki wielkie.. a czy to moze byc przyczyna takze falowania tych obrotow??
Nie 19:16, 06 Gru 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Raczej nie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:17, 06 Gru 2009 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a czujnik temp płynu chłodzącego


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:24, 06 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
szukaj przepustnicy tylko uwarzaj na ilość pin w kostce sa 5 i 6 pinowe daje sobie reke uciąć ze to jest przyczyna dolegliwości
Nie 21:15, 06 Gru 2009
Gość







Post
To raczej na bank układ zapłonowy. Jeżeli wypada iska z jednego lub dwóch cylindrów autem będzie szarpać. Kable lub cewka. Czujnik temperatury silnika nie ma z tym nic wspólnego - nawet jeżeli padł sterownik przyjmuje wartość optymalną czyli ok 90 C.
Pon 12:38, 07 Gru 2009
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
szukaj lewego powietrza to bedzie przyczyą


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:56, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
ale gdzie to moze byc?? aa tak wogole to wymienilem wczoraj przepustnice i nadal to samo jest:| czyli to nie to... nadal faluja orboty i nadal gasnie czasem...
Czw 19:06, 10 Gru 2009
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
w miejscach uszczelek np (kolektor ssący a głowica) wężyki oraz serwo hamulca
jak se kupisz samostart w spraju to sobie duzo ułatwisz psikająć w te miejsca na uruchomionym silniku w momencie jak trafisz na nieszczelnosc chwilowo zmienia sie obroty silnika


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:31, 10 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Moje zdanie jest takie. Jeżeli to jest nagła zmiana , czyli jedzie ok. po czym nagle kaszana to musi być elektronika. Fizyka nie jest układ elektroniczny raz działa a raz nie.
Czw 20:07, 10 Gru 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a silniczek krokowy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:26, 10 Gru 2009 Zobacz profil autora
Sebus_500
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olecko
Płeć: Mężczyzna

Post
Powinien Pan sprawdzić silniczek krokowy oraz ciśnienie paliwa podawane przez pompkę.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:49, 11 Gru 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
ludzie piszecie cos o czym nie macie pojęcia!!! Widzielście kiedyś w takim modelu silniczek krokowy??????
Sob 19:48, 12 Gru 2009
MichuMachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła
Płeć: Mężczyzna

Post
Moze byc filter paliwa zawalony... Albo cos z wtryskam, moga byc zapchane albo chycone...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:47, 25 Gru 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak masz z kąd to podmień silniczek krokowy ew. ten który jest na samochodzie zdemontuj i wyczyść. Masz tam przepływomierz ( taki wielki prostokątny .... zintegrowany z obudową filtra powietrza )
Przewody WN dają inny objaw wypadał by zapłon, przerywał by albo gasł.
Ja w takiej sytuacji zaczynam od wymiany podciśnień bo z wiekiem potrafią sparcieć i potem takie problemy wystepują.
I zrób tak jak ktoś już napisał obsikaj układ dolotowy samostartem jakie kolwiek zmiany obrotów będą wskazywały na nieszczelność


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:22, 26 Gru 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin