Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Golf 4 1.6 sr i falowanie obrotów jakie przyczyny ???

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Golf 4 1.6 sr i falowanie obrotów jakie przyczyny ???
Autor Wiadomość
ggregorii
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Golf 4 1.6 sr i falowanie obrotów jakie przyczyny ???
Witam mam tego szmelcwagen i problem tyczy sie tych obrotów z 1.5 roku było ok teraz paranoja jak jest zimny to 3 razy dodam gazu i ma coś ok 2000 obr jak się zagrzeje to rożnie 1400-1800 i fala. Już nie wiem VAG pokazuje tylko błąd 668- 30 za niskie" Kupiłem druga przepustnice wyczyściłem zaadaptowałem i dalej to samo. Jakie jeszcze mogą być przyczyny takiego czegoś.
Paweł Biełous
[link widoczny dla zalogowanych]
ul. Świdnicka 5/12,
50-064 Wrocław
tel. 603-602-690


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ggregorii dnia Pią 12:23, 14 Paź 2022, w całości zmieniany 2 razy
Pią 19:12, 11 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Za niskie napięcie na kablu musisz posprawdzać styki na alternatorze,akumulatorze kabel co wchodzi pod tablicę tam zasila całą szynę i może nie być dobrego połączenia.Co do przepustnicy sprawdź jeszcze pedał gazu jest elektroniczny wszystkie podciśnienia.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:14, 11 Lut 2011 Zobacz profil autora
leonex7
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
kolego ja mam to samo w 1.4 golfie spróbuj odpiac sonde lambda jak te obroty ci latają jak bedzie wszystko w porządku to sonda lipa,u mnie to jest przyczyna.ogolnie w golfa zadnego nie inwestuje bo porażka z tymi autami codzien cos sie pier


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:34, 11 Lut 2011 Zobacz profil autora
ggregorii
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Co do przepustnicy jest pół elektroniczna tzn tylko wolne obroty ustawia mechanizm elektroniczny coś ale silniczek krokowy tylko że wszystko w jednym. Sade odpinałem żadnej różnicy nawet w kompie nie pokazywało żę to to ale jakiś roczek temu ją wymieniałem i było ok. Mayślę nad przepływomierzem bo jak było ok i odpiąłem to obroty falowały a teraz jak odepnę to zero reakcji a komp nic nie pokazuje.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:16, 11 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale jak wypniesz sondę czy przepływkę to wyłącz zapłon i zapal na wyłączonej przepływce czy sondzie.Ale to jest wina przepustnicy,tylko cholery drogie.Ściąg tą pokrywę przy przepustnicy z boku i tam zobacz.
A czujnika temperatury nie zmieniałeś? może założyłeś jakąś podróbkę i też ci mogą szaleć te obroty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 16:55, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Sob 9:47, 12 Lut 2011 Zobacz profil autora
tomangel
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Witam od jakiegos czasu jestem posiadaczem Golfa 4 2001 2.0 8v 115km. Zakupilem go dosc tanio tylko okazalo sie ze ma kilka problemow.
Objawy-
lekkie falowanie obrotow i przerywanie jak by wypadaly zaplony
przy zmianie biegow wzrastaja obroty przez sekunde po czym dopiero opaduja (jest to denerwujace poniewaz wtedy szarpie) brak mocy.
Spalanie ok
Za kazdym raze wyskakuje Za bogata mieszanka (check engine) zalewam 95.
Przy calkowitym wcisnieciu gazu w podloge silnik (dlawi sie prze chwile poczym dopiero zaczyna ciagnac)
Pobiera olej okolo litr na 1500km

Wymienione-Swiece ,kable Wn , przepływomierz , sonda lambda , czujnik polozenia wałka rozrzadu , Cewka zaplonowa , Rozebrany sprawdzony i na nowo uszczelniony kolektor dolotowy , nowy regulator cisnienia paliwa , nowe wszystkie filtry , wyczyszczona i zaadaptowana przepustnica. Odma i uklad dolotowy 200% szczelny.
Ręce opadają juz nie wiem czy brac sie jeszcze za wtryski?
Pomózcie prosze bo juz nie moge


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:00, 29 Sie 2016 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin