Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

golf III 1.9 td

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gorwol
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piwniczna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:31, 08 Maj 2010    Temat postu: golf III 1.9 td

witam. auto jak w temacie rok 95. objawy, brak mocy, kopci na biało, na wysokich obrotach chodzi twardo jakby był za wcześnie zapłon, a na wolnych tak jakby był całkiem za późno. Sprawdziłem rozrząd, powietrza w paliwie nie ma, turbina nie puszcza oleju. Podobno stało się to nagle silnik stracił moc i zgasł. Podejrzewam pompę wtryskową właściciel mówił ze wtedy na chwilke zacieła sie dziwgnia od przyspieszacza zapłonu ale potem sie mu udało ją wepchną a teraz chodzi lekko.
Jeśli jest tu ktoś co siedzi w temacie proszę o wskazówki.. Z góry Dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:54, 08 Maj 2010    Temat postu:

A na wolnych obrotach jak pociągniesz dźwignie od przestawiacza zapłonu(ssanie)to chodzi równiej czy tak samo?Poluzuj lekko za koleją przewody na wtryskach,może któryś leje lub się zawiesza tylko by strasznie stukał.Odkręć jeszcze przewody od wtrysków i przekręć silnikiem czy nie wybija ciśnienie przez wtryska?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:19, 08 Maj 2010    Temat postu:

wtryskiwacz lubi czesto popiskiwać. stan plynu chlodzacego jaki jest i zobacz czy weze nic nierobia twarte

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gorwol
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piwniczna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:01, 09 Maj 2010    Temat postu:

Dięki panowie za zainteresowanie. Sprawdze wtryskiwacze w poniedzialek tak jak radził kolega roman59. Płyn chłodniczy w normie weże nie twardnieją silnik sie nie przegrzewa wiec uszczelka chyba jest ok. Jutro poinformuje o sytuacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gorwol
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piwniczna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:52, 28 Cze 2010    Temat postu:

Przyczyna... wypalona uszczelka pomiedzy 3 a 4 cylindrem... temat zamykam,,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:57, 28 Cze 2010    Temat postu:

Ja zamykam Wink
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:33, 29 Cze 2010    Temat postu:

gorwol napisał:
Przyczyna... wypalona uszczelka pomiedzy 3 a 4 cylindrem... temat zamykam,,

Przy takiej usterce powinno ci bić ciśnienie do kolektora ssącego i tego nie zauważyłeś nie słyszałeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin