Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
golf3 1.4benz 93r.-grzeje się

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
golf3 1.4benz 93r.-grzeje się
Autor Wiadomość
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post golf3 1.4benz 93r.-grzeje się
Auto sie przegrzewa i jedna rzecz zwróciła moja uwage na wolnych obrotach z przewodu powrotnego do zbiornika wyrównawczego nie leci płyn dopiero przy dodaniu gazu(okolice 2-2,5tys.) zaczyna lecieć......Jak sie zagrzeje to wywala płyn....Zastanawiałem się tez nad uszczelka głowicy bo była wyjęta wkładka z termostatu(patent poprzedniego mechanika?) ale podcisnienie w zbiorniku wyrównawcczym sie nie wytwarza....... Chłodnica ciepła u góry ale rura z termostatu wchodzi od dołu!!(czy to poprawne podłączenie w golfie?)...Gość mówił,że nie grzeje ogrzewanie a ja sprawdzałem i grzało dopuki auto nie osiągneło 100stopni potem momentalnie brak ogrzewania.....Panowie pompa wody walnięta??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Czw 13:06, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 12:53, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Pasek od pompy dobrze naprężony? Po wyjęciu termostatu grzał się dalej czy w ogóle?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:07, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
blowoff
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna

Post
wyciag przewód od nagrzewnicy i sprawdz czy leci płyn , moze pompa kaput . odpowietrz układ .
płynu tyle ile powinno byc ?

P.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:24, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
blowoff napisał:
wyciag przewód od nagrzewnicy i sprawdz czy leci płyn , moze pompa kaput . odpowietrz układ .
płynu tyle ile powinno byc ?

P.

Płyn ok .Płyn nalewałem wolno potem włączyłem auto zaczekałem aż sie nagrzeje i włączyłem ogrzewanie potem dolanie płynu do poziomu.W inny sposób mam odpowietrzyć?? Nie widze zaworu na chłodnicy do odpowietrzania...Płyn nie ubywa. A co do tego,że na wolnych obrotach nie leci płyn przewodem powrotnym to normalne??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:48, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
to jest przewód odpowietrzający chłodnice. Powinno lecieć nonstop.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:13, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kełysz napisał:
to jest przewód odpowietrzający chłodnice. Powinno lecieć nonstop.

A tu tak jak pisałem leci tylko jak sie trzyma na obrotach czyli około 2,5tys.....Czyli pompa wody??
Pompa jest na pasu rozrządu i naciąg jest ok....termostat wyjąłem sprawdziłem w garku na kuchni(otwiera sie okoł 90 stopni) zaraz złoże,zaleje płynem i będe próbował czy się grzeje bez termostatu......sprawdziłem bez termostatu grzeje sie nadal a chłodnica jest ciepła ale nie goraca.Natomiast 2 węże od nagrzewnicy zimne.Przewodem powrotnym/odpowietrzającym chłodnice nic nie leci....w układzie nie tworzy sie podciśnienie(węże miekkie)....Czyli pompa wody??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Czw 15:47, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Czw 15:18, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
blowoff
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna

Post
odlacz calkowicie nagrzewnice i na krótko sprawdz . moze nagrzewnica zajeba... .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:04, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak nagrzewnica była by zawalona to chyba i tak by woda przewodem powrotnym leciała do zbiornika wyrównawczego..Zgadza się?? ....nie wiem ....jutro chyba kupie pompe i rozkładam...Czyli jak nagrzewnica zapchana to nie ma obiegu i się grzeje?? Jak mozna sprawdzić czy pompa jest ok??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:42, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
blowoff
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna

Post
sciag którys wąż i zobacz czy pcha płyn .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:37, 24 Lut 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
ściągnij wąż od nagrzewnicy i powinno walić płynem, nie może lecieć jak krew z nosa tylko pod ciśnieniem.


Post został pochwalony 1 raz
Pią 11:03, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Węże od nagrzewnicy cały czas zimne po zdjeciu leci ale tylko tak grawitacyjnie(jak krew z nosa) nie widac cisnienia.....Dzis rozebrałem wszystko i wszystko jest zalane olejem leci z uszczelniacza wałka...Tylko nawet w swoim prywatnym aucie robiąc rozrząd uszczelniacz zostawiłem pomimo,że kupiłem bo się bałem że cos się rozsypie...Nigdy nie zdejmowałem wałka.Jak juz to pokrywe zaworów albo całą głowice...Do wymiany uszczelniacza trzeba podnieść wałek czy tylko zdjąć koło rozrządu??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:23, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
blowoff
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna

Post
sciagnij kolo i wygrzebiesz uszczelniacz.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:32, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
blowoff napisał:
sciagnij kolo i wygrzebiesz uszczelniacz.
Czyli jest tylko na wcisk?? To dobrze bo już się bałem :-D


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:36, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
blowoff
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna

Post
a co do tego obiegu , pompe zmieniasz , zmieniles?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez blowoff dnia Pią 19:55, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 19:55, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
blowoff napisał:
a co do tego obiegu , pompe zmieniasz , zmieniles?
Jutro zmieniam..Dzis jezdziłem szukałem drzwi do vectry ale w kolorze ciężko dostać..Znaczy się są wszystkie kolory tylko nie ten Sad (1) ......koło rozrządu po wymianie uszczelniacz dokręcić momentem 45 Nm?? I jak koło odkręcic nie mając przyrządu do blokowania koła??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Pią 20:49, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 20:01, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ermaksio napisał:
blowoff napisał:
sciagnij kolo i wygrzebiesz uszczelniacz.
Czyli jest tylko na wcisk?? To dobrze bo już się bałem :-D


Simerin najlepiej jest wyciągnąć wkręcając jednego lub dwa blachowkręty w niego i tylko pociągasz szczypcami unikniesz porysowania wałka gdzie chodzi uszczelniacz.Do podtrzymania koła na szybkiego płaskownik dospawasz do niego dwie śruby M14 na rozmiar dwóch otworów w kole i już masz przyrząd do podtrzymania koła


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:58, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post Nastepny golf 3 -ten sie nie grzeje bo nie pali
Coś mnie ostatnio dopadają trudne przypadki.....Golf 1.4 92r. Gość jechał auto coś mu przerywało,szarpało ale dojechał do celu, zgasił za pół godz wsiada i nie może odpalić.Objawy: Wkładam klucz ładnie wszystko się świeci przekręcam na zapłon lampki gasną ale rozrusznik kręci bez problemu.Jednak auto nie odpala....Sprawdziłem brak iskry....Czy w tym roku mógł byc imobilizer??(jak mi ktos podpowie to będe się cieszył a jak nie to jutro sprawdze czy jest cewka na stacujce). Od czego można zacząc sprawdzenie?? Pompa paliwa chodzi i paliwo dostaje.. Ten rocznik wogóle warto podłanczac pod komputer(posiadam tylko kabel obd2 więc musiał bym zakupić przejściówke).Czy w tym roku tylko sygnały migowe??Jak sprawdzić cewke zapłonową? tylko sprawdzic czy prąd do niej dochodzi??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Pią 23:00, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 22:54, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
blowoff
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna

Post
spróbuj zablokowac je czyms . albo 2 osoby i paskiem zblokuj .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:11, 25 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Co do tego golfa co nie odpala to będzie chyba problem ze stacyjką bo ona jakas taka koślawa,zacina się klucz w niej jakoś tak lata na boki....rozebrałem obudowe kierownicy jednak ni jak nie widze możliwości żeby ją wyciągną.Czyżby trzeba odkręcać kierownice czy tylko o 23.50godz nie mysle trzeźwo??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:50, 26 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
wyciągne kable ze stacyjki i podłącze na sztywno a jak nic to nie da to aparat zapłonowy a potem cewka....dobry tak postępowania??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 2:01, 26 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko wymiana kostki a jak wyrobiona stacyjka to całą,z forum VW Golf;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:33, 26 Lut 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Złóż nowy temat. Teraz nie wiadomo na które pytanie ci odpowiadać.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:37, 26 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli chodzi o golfa który nie odpalał to roman 59 trafił z tą kostką,auto działa...a ten grzejący golf dostał dzis nowa pompe wody(stara nie miała łopatek)Grzać się nie grzeje, po złożeniu rozrządu odpalił bez problemu jednak jak sie rozgrzał zacząc dość głośno ,,cykać,, .Właściciel twierdzi,że wcześniej tak nie było...Przestawiłem rozrząd o 1 ząbek?? Czy może zle przykręciłem te mocowanie panewki wałka które trzyma uszczelniacz?? Czy cykanie może byc wywołane czujnikiem temperatury który jest uszkodzony?? Z podłonczonym czujnikiem wariuje na obrotach(było tak juz było przed rozłożeniem rozrządu).Czy może wina tego,że auto sie przegrzało bo pompa była walnięta??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Nie 1:51, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 1:49, 27 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zmień czujnik temperatury i wróci do normy,co do cykania sprawdź czy pasek nigdzie nie obciera lub to koło rozrządu które ściągałeś.Rozrząd,koło na wale na godzinę 12 a koło wałka na godzinę 18 to jest przy kodzie silnika ABD,a przy kodzie silnika AXE koło wałka idzie na godz 17ale to jest od roku 1996-97bo nie raz silniki są pozmieniane w tych samochodach.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 11:01, 27 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Zmień czujnik temperatury i wróci do normy,co do cykania sprawdź czy pasek nigdzie nie obciera lub to koło rozrządu które ściągałeś.Rozrząd,koło na wale na godzinę 12 a koło wałka na godzinę 18 to jest przy kodzie silnika ABD,a przy kodzie silnika AXE koło wałka idzie na godz 17ale to jest od roku 1996-97bo nie raz silniki są pozmieniane w tych samochodach.

To napewno jest silnik ABD (nie da śie pomylić bo w AAM,ABS,2E napinaczem paska jest napinacz a nie pompa wody jak w ABD).Rozrząd ustawiłem poprawnie(są znaki i zgadza sie z tym co prawisz Roman 59 ,,koło na wale na godzinę 12 a koło wałka na godzinę 18 ,,)pasek naciągnołem tak,że w najdłuższym miejscu odgina się o kont około 80stopni a max według instrukcji to 90....Czyli z tym ,,cykaniem,, to obcieranie?? Bo wrażenie jest jakby cykało gdzies pod górną pokrywa...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Nie 11:55, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 11:54, 27 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pod pokrywą zaworów to może szklanka się odzywać bo tam nie ma co obcierać tylko w okolicach koła popatrz.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:14, 27 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Pod pokrywą zaworów to może szklanka się odzywać bo tam nie ma co obcierać tylko w okolicach koła popatrz.

Rozebrałem obudowe i nic nie zaciera...Te cykanie jest tylko i wyłącznie jak auto się zagrzeje(nie przegrzeje tylko zrobi sie ciepłe z 50 stopni i w góre w okolice 90) i z pod pokrywy zaworów wyraznie to słychac...Czyli szklanki(szklanki to popychacze zaworów??) Jaka jest przyczyna,że te szklanki się odzywają?? Przestawienie rozrządu czy przegrzanie czy jeszcze cos innego??.....Dziękuje wszystkim za chęć niesienia pomocy i uczenie ,,młodej kadry mechaników,, :-D


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:37, 27 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź ciśnienie oleju krzywki wałka czy nie uszkodzone jak ok to szklanki do wymiany.Bo powinno ich słychać przy odpaleniu ale jak ich słychać jak gorący może słabe ciśnienie ale jak dodasz lekko gazu to cichnie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 23:45, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 23:43, 27 Lut 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Sprawdź ciśnienie oleju krzywki wałka czy nie uszkodzone jak ok to szklanki do wymiany.Bo powinno ich słychać przy odpaleniu ale jak ich słychać jak gorący może słabe ciśnienie ale jak dodasz lekko gazu to cichnie?

To sprawa wygląda tak autem zrobiłem pare kilometrów i ,,cykanie,, ucichło i jest teraz ok :-D Ale dalej nie wiem co to są szklanki(czy to jest to z czym się stykaja krzywki wałka??Da sie to wymienić od góry po zdjęciu wałka i czy trzeba miec jakieś specjalne przyżądy??) Jak cykanie było to jak sie dodało lekko gazu to cichło....Także wychodzi na to,że po tym jak dolałem oleju(bo było na min) i silnik pochodził to się nasmarowało co trzeba.....Mój wniosek jest taki jak napisałem wcześniej,że się nasmarowało(biorąc pod uwage to,że auto wcześniej stało ponad tydzień na mrozie to olej mógł zgęstnieć + właściciel nie jest w stanie określić ile lat temu wymieniał olej,więc pewnie jest stary jak świat+to co Roman 59 mówi o ciśnieniu).


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:41, 28 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Szklanki(popychacze)ci się nie nasmarowały tylko musi być ciśnienie oleju żeby napełniła popychacze i wtedy nie będzie stukać,może być już wypracowana w środku są zaworki.To są popychacze z hydrauliczną regulacją zaworów a masz szklanki(popychacze)co regulujesz zawory wymieniając płytki grubsze lub cieńsze.Szklanki(popychacze) wymienisz podnosząc wałek do góry wyjmując stare szklanki,wkładając nowe,skręcasz wałek(uwaga żebyś nie pomylił kolejność stopek wałka) po skręceniu i odpaleniu może być słychać klekotanie ale po nagrzaniu i odpowietrzeniu się szklanek(popychaczy) wszystko przejdzie.Rużnie między sobą można mówić szklanki,popychacze,hydrosztosy.
Google > Grafika > wpisujesz szklanki popychaczy i enter


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 12:44, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 12:39, 28 Lut 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin