Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Gwarancja na montaż.Ile trwa??

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Gwarancja na montaż.Ile trwa??
Autor Wiadomość
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post Gwarancja na montaż.Ile trwa??
Po 6 miesiącach od montażu amortyzatorów przednich i poduszek dostałem zgłoszenie reklamacyjne,że poduszki wybite.Wymienił to inny warsztat i stwierdził błąd w montażu jako przyczynę usterki.(przez pół roku można wytłuc całe zawieszenie).Ile dajecie gwarancji na samą usługę montażu?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:25, 05 Lut 2013 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Teoretycznie jest to pół roku.
Nikt Ci nic nie udowodni, olej takiego barana co Ci z taką gwarancją przychodzi.

Bo to jest tak że klient chce jak najtaniej a potem płacze że amortyzatory wytłuczone...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:10, 05 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Na rzeczy eksploracyjne gwarancji nie ma . To tak jak by mi chłop przyjechał za miesiąc że żarówka się spaliła i to moja wina bo źle ją zamocowałem .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:32, 05 Lut 2013 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
olej go bo nie wiem na co liczy ... że wyciągniesz kilka stówek i sprawisz mu nowe ? jak by się rozpadł po kilku dniach to mogła by być jakaś rozmowa a nie po takim czasie.
powiedz mu żeby sobie składał reklamację u producenta a nie u Cb bo ty ich nie wyprodukowałeś przecież. nie będziesz odpowiadał za ich jakoś xD


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:37, 05 Lut 2013 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
według moich wstępnych obliczeń to minęło nawet 9-10miesięcy a nie 6 tak jak klient mówił....


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:08, 05 Lut 2013 Zobacz profil autora
oldstaszek
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z jutra
Płeć: Mężczyzna

Post
Części jakie sam zakupiłeś i zamontowałeś - dajesz gwarancję na całość.
Reklamacje załatwiasz z klientem a wadliwe części SAM reklamujesz.
Jeżeli montowałeś części klienta - odsyłasz klienta do sprzedawcy.

Tak stanowi prawo i tego nie przeskoczysz.

Tak na marginesie:
Kolega wymienił wał korbowy z panewkami jakie zakupił klient.
Przejechał niecałe 30 km i łomot...
Jeden czop korbowodowy stracił niemal 4mm na średnicy a panewki caluśkie, nie licząc powbijanych ogryzków z wału.
Sprzedawca chciał przewalić na wykonawcę usługi i aby to przeprowadzić oddał wał do pomiarów twardości. Czopy miały właściwą twardość prócz tego co się sypnął/ nie sprawdzano.
Panewek nie dał do wglądu - zero w ich temacie.
Odwalił kuującego na mechanika.
Źle trafił - pomogłem koledze w opisaniu technicznym wraz z wnioskami.
Sąd i biegli wydadzą opinię gdy dojdzie do sprawy.
Minęło niemal dwa lata i cisza.
Gdyby sam kupił to walczyłby ze sprzedawcą a kwota ok.6000,00zł nie licząc uszczelek i roboty.
Tak to czasem bywa że łaszcząc się na taniość wychodzi się na cienki lód...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez oldstaszek dnia Wto 22:39, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:31, 05 Lut 2013 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Montowałem części klienta .Klient chciał zwrot kasy bo warsztat który to teraz wymienia(9-10miesięcy po moim montażu) stwierdził,żę było to źle zamontowane przez co części uległy zniszczeniu.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:02, 06 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Powiedz że uznajesz tylko opinię rzeczoznawcy i tyle .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:05, 06 Lut 2013 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
W/g mnie Klient powinien zgłosić reklamacje u Ciebie.
W moich okolicach co drugi "mechanik" zaczyna wywód od " ale to Panu ktoś spartolił " Smile
Jak robił u Ciebie to u Ciebie reklamuje a Ty tą reklamację rozpatrujesz.
Ja każdorazowo przy wymianie podzespołu współpracującego z innym sugeruję wymianę-naprawę również tego elementu jeżeli tego wymaga.
Przykładowo wymieniam amortyzatory a odboje i osłony są zużyte to również proponuję wymianę. Jeżeli klient nie chce tego robić to informuję o możliwości utraty gwarancji na nową część.
Niektórzy decydują się na kompleksową naprawę a innym piszę na karcie gwarancyjnej np: nie wymieniono zużytych osłon i daję gwarancję "do asfaltu" Very Happy
A jak ma być tanio to niech robi pod blokiem !


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:42, 06 Lut 2013 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
ja woogole gwarancji nie daje na takie rzeczy,po drugie to jakis cwaniak ktory twoim kosztem chce wymienic zawieszenie
niech spada na drzewo


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:49, 07 Lut 2013 Zobacz profil autora
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Bardzo dobre rozwiązanie,czyli aby po wymianie wspomnianych amortyzatorów czy też innej części zawieszenia,po prostu napisać czy klient zdecydował sie na kompletną wymianę całości,czy też nie i co zostało. Podkreślić jednocześnie,że istnieje możliwość utraty gwarancji na nowa część,w przypadku kompleksowej wymiany- jak najbardziej obowiązuje. Co do samego autora,to także uważam,że możesz paść tutaj ofiarą cwaniactwa.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:50, 19 Lut 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin