Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Hałasujący silnik-zawory Golf III.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Hałasujący silnik-zawory Golf III.
Autor Wiadomość
Gość







Post Hałasujący silnik-zawory Golf III.
Witam mam problem, zmeniłem uszczelke pod głowicą w Golfie III, silnik 1.6 benzyna. Poskładałem wszystko tak jak trzeba, (bo robiłem to już setny raz) rozrząd idealnie ustawiony na znakach, uszczelka dobrej firmy Geitz, głowica zplanowana. Odpaliłem go bez problemu ale strasznie słychać zawory, myślałem że to wina hydropopychaczy( szklanki) więc zmieniłem i jest nadal to samo, słychać taki głuchy mechaniczny odgłos jak w starym ppolonezie. Czego może to być wina? Przez tyle lat, robiłem różne glowice ale coś takiego nigdy mi się nie przytrafiło. Jka macie jakieś pomysły to prosze o pomoc.
Nie 13:03, 03 Sty 2010
Gość







Post
Witam, mam podobny problem tylko że w passacie.....u mnie poprostu nie podaje oleju na klawiature. I zastanawiam sie dlaczego, pompa oleju wymieniona i czujki tez, stało sie to w jednej chwili wiec kanały olejowe chyba nie zapchały sie od razu?

Może wie ktos jak napędzana jest pompa oleju w passacie b3 2.0 8v, może jakies tryby sie posypały??

z gory dzieki
Nie 13:52, 03 Sty 2010
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam moze wina tkwi w glowicy zaduzo ja z planowali byc moze juz kiedys byla szlifowana i teraz zawory tuka.zalozyles grubsza uszczelke??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:16, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Nie, zwykłą uszczelkę ale to jest benzyna, są nad wymiary tak jak w disel?
Nie 14:20, 03 Sty 2010
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
adi_8544 napisał:
Witam, mam podobny problem tylko że w passacie.....u mnie poprostu nie podaje oleju na klawiature. I zastanawiam sie dlaczego, pompa oleju wymieniona i czujki tez, stało sie to w jednej chwili wiec kanały olejowe chyba nie zapchały sie od razu?

Może wie ktos jak napędzana jest pompa oleju w passacie b3 2.0 8v, może jakies tryby sie posypały??

z gory dzieki

sprawdz zawór przelwowy może jest cały czas otwarty i pompa nie nabije cisnienia


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:58, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Cytat:
sprawdz zawór przelwowy może jest cały czas otwarty i pompa nie nabije cisnienia



a gdzie jest ten zawór?? bo pompe wymieniałem na druga 100 % sprawna
Nie 16:01, 03 Sty 2010
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
to w takim razie nie zawór a jaki przebieg auta


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:49, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Napewno silnik 1.6 a nie 1.8 ?
bo jesli silnik 1.8 a uszczelka 1.6 to będie kolizja tłoków o uszczelke


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:39, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Mason
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

Post
Ja tak miałem ze kiedyś nie podawało oleju na klawiature przez to ze przy wymianie uszczelki miałem przez felerną uczeszelkę nie do końca zastawiony kanalik który wydawał do góry olej. Poprawiło się dopieru przy następnej uszczelce ale głowienia było co nie miara.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:14, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zmierz ciśnienie oleju i poczekaj aż silnik się nagrzeje i szklanki się odpowietrzą .Jak jest ciśnienie silnik nagrzany daj gazu na około 1300 obr.i potrzymaj tak około 1 min i szklanki się odpowietrzą.Przy 16 zaworach po złożeniu nieraz nie ma ciśnienia i nie odpalisz tylko trzeba pokręcić zostawić na chwilę i tak parę razy.Może dojść do kolizji tłok zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:43, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
no przebiegu nie podam bo silnik byl wymieniany chodzil super a po trzech dniach lipa brak smarowania, szczerze mowiac to przejechalem nim z 3-4km w takim stanie i nie wiem czy nic sie nie rozlecialo wiecej....silnik ze szrotu i syfu bylo w misce i pod klawiatura bardzo duzo...mam jeszcze chlodniczke oleju moze to jest powod?
Nie 20:50, 03 Sty 2010
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
zdejmij pokrywe zaworow i przewod od cewki przekrec rozrusznikiem i popros kogos zeby patrzyl czy leci olej . Smile wtedy bedzie wszystko jasne czy masz dobre smarowanie...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:21, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Cytat:
zdejmij pokrywe zaworow i przewod od cewki przekrec rozrusznikiem i popros kogos zeby patrzyl czy leci olej . Happy wtedy bedzie wszystko jasne czy masz dobre smarowanie...


taka opcja tez byla sprawdzana i nie pojawia sie olej.

zapomnialem dodac a moze to byc istotne ze kontrolka cisnienia oleju miga po przekreceniu zaplonu i nie gasnie, tak jakby juz wiedzial ze cos jest nie tak...
Pon 17:09, 04 Sty 2010
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a skąd wiesz dokładnie że nie daje ci na klawiaturę co ściągasz pokrywę i suchutko może masz coś z instalacja


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:46, 04 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
[/quote]a skąd wiesz dokładnie że nie daje ci na klawiaturę co ściągasz pokrywę i suchutko może masz coś z instalacja
Cytat:

jaka instalacja w b3 jak zawory klekocza o pod pokrywa nie ma oleju oprocz resztek ktore pozostaly po wlaniu od gory

Pon 22:18, 04 Sty 2010
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
przed zalozeniem glowicy dobrze wydmuchales kanaly w bloku.. Moze wpadly ci jakies odrobinki papieru i przypchaly kanaly olejowe..


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:50, 05 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Poluzuj filtr oleju i zapal będziesz widział czy chociaż pompa oleju zassała olej,czy masz zatkany kanał olejowy w głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:01, 05 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Cytat:
Poluzuj filtr oleju i zapal będziesz widział czy chociaż pompa oleju zassała olej,czy masz zatkany kanał olejowy w głowicy.



powinno wywalic olej spod filtra? czy jak? Musze odpalic czy wystarczy tylko przekrecic rozrusznikiem, bo mam w tej chwili zdjeta pokrywe i nie wiem czy to wszystko skrecac.

gdyby sie okazalo ze to kanal to jak moge go zlokalizowac i najwazniejsze czy trzeba zwalac glowice?
Wto 17:11, 05 Sty 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Na chwilę możesz i bez pokrywy nic się nie stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:39, 05 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
[/quote]Na chwilę możesz i bez pokrywy nic się nie stanie.
Cytat:


jak uda mi sie to sprawdzic to napisze jaki byl efekt bo ostatnio po ciemku wyjezdzam i wracam z pracy a nie mam nawet garazu w tej chwili.

Dziś mi ktos jednak powiedział ze jesli od razu pokazuje brak ciśnienia, to poprostu nie może go sobie silnik stworzyc bo walneła panewka. czy to jest mozliwe? mam nadzieje ze to nie to....

Śro 19:48, 06 Sty 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa i tak powinna zaciągnąć olej,chyba że poszła jakaś woda do miski zamarzł smok pompy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:27, 06 Sty 2010 Zobacz profil autora
aikon353
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam Panowie... A wiecie może czy w golfie 1,4 aex też mogę zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić czy dostaje olej na zawory popychacze itd... Nic się nie stanie?? Bo u mnie klekota aż do rozgrzania do 80* i lekko przy dodawaniu gazu... Pozdrawiam...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:39, 28 Gru 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
załóż nowy temat opisując dokładnie usterke.

2 lata temu był poruszany ten temat zamykam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:41, 29 Gru 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin