Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Hydropopychacze problem!

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Hydropopychacze problem!
Autor Wiadomość
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Hydropopychacze problem!
witam! Mam przypadek golfa V 1.9 105km po chipie ktory nie chcial odpalac, sprawdzone zostalo praktycznie wszystko, sterownik, immo irp, nie chcial odpalac nawet na plaku, cisnienie sprezania ok, w koncu wzialem sie za rozbieranie i doszedlem do hydropopychaczy, ktore bez problemu wciskam palcem, nawet po zanurzeniu w oleju nie robia sie twarde,
Pytanie teraz jaka mogla byc przyczyna ze wszystkie 8 popychaczy nie dziala?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:04, 04 Sie 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
popychacze powinno się sprawdzać dopiero po nagrzaniu silnika jak dobrze się napompują. Zanurzenie w oleju nie wiele da.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:11, 04 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
tak ale zimnie powinny tak czy tak miec tolerancje jakichs 2mm a te maja okolo 7mm


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:40, 04 Sie 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
..nie chciał odpalać na plaku?? zupełnie?? Sprawdz kompresje to po pierwsze, rozrząd jest ok?? Warto tez sprawdzić...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:41, 05 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
rozrzad sprawdzony, cisnienie ponad 30, takze to odpada, wyciagnalem hydropopychacze i wciskam je palcem bez problemu, nawet po zanurzeniu w oleju powinny sie itwardzic, wydaje mi sie ze wlasciciel albo nie rozgrzal auta i dawal w palnik albo od razu odpalił i cisnal, i pompa nie zdazyla napompować oleju na glowice.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:19, 05 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wymień popychacze i wróci wszystko do normy a właściciel czy dawał po gazie zaraz po odpaleniu to nie ma nic do trzymania oleju w popychaczach.Bo to co ty twierdzisz to p[o odpaleniu zawsze było by klekotanie niczem by olej doszedł do popychaczy a tak nie jest po odpaleniu silnika jak jest dobrze to nic nie słychać.Sprawdź ciśnienie paliwa czy pompa daje na pompo wtryski,i jeszcze jak kręcisz to dymi chociaż trochę czy nic nie dymi jak nic to coś z paliwem przy kręceniu rozrusznikiem po odkręceniu korka nie dymi czarnym dymem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 21:41, 05 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 21:30, 05 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
masz racje ze normalnie to bez roznicy ale gdy silnik jest po chipie i kreci sie szybciej i wyzej moze miec to znaczenie, wymienilem popychacze jednak przed odpaleniem przy kreceniu silnika kluczem bylo slychac stukot tak jakby zawor sie zawieszal i puszczal w momencie spotkania z tlokiem, takze wydaje mi sie ze zawor sie skrzywil albo zatarl na prowadnicy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:15, 09 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale po założeniu nowych popychaczy tak się zdarza że nie ma nawet ciśnienia w cylindrach i po odpaleniu są stuki ale zawsze przed odpaleniem trzeba pokręcić silnik kluczem jak przyblokowywuje to zostawić na chwilę i po chwili znowu pokręcić jak jest bez blokowania to można próbować rozrusznikiem a gdy zapali niech chodzi na wolnych obrotach dopóki się nie podgrzeje i szklanki się nie odpowietrzą jak słychać jeszcze stuki podwyższyć jeszcze przez chwilę obroty np;do 1500 i powinno się ustatkować lub zgasić go i po chwili odpalić i będzie OK
Wskazówka
Po zamontowaniu nowych popychaczy szklanko-
wych nie można uruchamiać silnika przez około 30
min. Hydrauliczne, współpracujące elementy muszą
się ułożyć. W przeciwnymrazie nastąpi kolizja zawo-
rów z tłokami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 17:21, 09 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 15:07, 09 Sie 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
no gdyby to był jeden zawór to by odpalił..... pozatym miałbyś mniejszą kompresje na 1 z tłoków...przynajmniej tak mi sie wydaje...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:46, 09 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj jeszcze z ściągać zasilanie z pompo wtrysków i próbować wtedy zapalić jak nie zapali to następny tylko tamten zakładaj i tak do końca jak zapali to ten wtrysk co jest zdjęte sterowanie będziesz miał do wymiany.
To było opisywane już na forum.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 17:28, 10 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 14:32, 10 Sie 2011 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Okazalo sie ze pod jednym zaworem zebralo sie tyle nagaru ze sie blokowal i gdy obkrecalem kluczem cofal sie dopiero gdy spotkal sie z tlokiem, nie zostal pogiety tylko trzeba wyciagnac zawory wymienic gumki i wyczyscic prowadnice z nagaru


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:37, 11 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To się robi taka mieszanina spalin gdy załącza się EGR/AGR i cząsteczek oleju z przewietrzenia skrzyni korbowej.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:37, 11 Sie 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin