Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Hyundai I30 stuki w silniku

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Hyundai I30 stuki w silniku
Autor Wiadomość
Azuks
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

Post Hyundai I30 stuki w silniku
Witam. W moim Hyundaiu I30 1.4 109KM, mam dziwne stuki, "grzechotania" przy obrotach 2,5 - 3 tys. na zimnym silniku jest bardzo słyszalne, na ciepłym prawie nie słychać.
Wymieniono:
- Kompletną głowicę,
- pierścienie na wszystkich tłokach (dwa były zapieczone, nie było mocy),
- łańcuszek rozrządu z kołami,
- czujnik zmiennych faz rozrządu
Auto pracuje jak na poniższym filmie.

Czy ktoś miał podobny przypadek. Jakieś pomysły jeszcze?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:28, 29 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Azuks
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Podaję link do powyższego wpisu , nie wiem czemu się nie napisał. gdyby się znów nie zapisał, to jest na Youtobe (stuki w silniku hyundai 1.4)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:04, 29 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To już wnet będzie rok z problemami?
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak koła zmiennych faz rozrządu?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:47, 29 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Azuks
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
To już wnet będzie rok z problemami?
A jak koła zmiennych faz rozrządu?

Faktycznie już trochę trwa, co do kół to są nowe , wymienione wraz z rozrządem. Są podejrzenia, że może być coś z elektroniką.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:49, 30 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Azuks
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Mechanik podejrzewa, że w ASO mogli pomylić się i mogli źle ustawić wałek rozrządu przy wymianie całego rozrządu. Wyprzedzenie zapłonu jest o 20 stopni ( ponoć za dużo). Jak będę miał blokady do rozrządu to podjadę do niego i ma sprawdzić,


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:02, 04 Paź 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy źle ustawionym rozrządzie uaktywniał by się błąd synchronizacji czujników a u ciebie nie zapala się lampka? i nie ma błędów.Niech mechanik zobaczy na czujnik stukowy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:14, 05 Paź 2014 Zobacz profil autora
Azuks
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Przy źle ustawionym rozrządzie uaktywniał by się błąd synchronizacji czujników a u ciebie nie zapala się lampka? i nie ma błędów.Niech mechanik zobaczy na czujnik stukowy.

Czy patrzyłeś na ten film (strona w powyższym poście ). Takie objawy mogą być od tego czujnika? Na komputerze nic nie pokazuje aby ten czujnik był uszkodzony. Co do czujników to ponoć u mnie są 2- położenia wału i jeden wałka rozrządu, na wałku ze zmiennymi fazami nie ma czujnika, jego przyspieszenie o jeden ząb może nie pokazać błędu, zwłaszcza, że to grzechotanie jest przy 2,5 tys. wtedy fazy sie przełączają- opinia od dwóch mechaników, ale Postaram się podmienić ten czujnik i zobaczę .
https://www.youtube.com/watch?v=Wfhyn41_94w&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azuks dnia Nie 20:01, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Nie 19:52, 05 Paź 2014 Zobacz profil autora
Azuks
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Czy ktoś ma może opis ustawień, na co zwracać uwagę na wale korbowym , Oznaczenia z cyframi 1, 2, 4 na poniższym rysunku.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:50, 06 Paź 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
na kole pasowym masz wcięcie i na obudowie masz zaznaczone 0 maja sie pokrywac. wałki na przeciw siebie a reszta jest nie wazna jak nie zmieniasz tylko sprawdzasz


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:33, 07 Paź 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin