Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Kangoo II 1.5 cdi kilka pytan o rorzad i o sksowanie serwisu

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Kangoo II 1.5 cdi kilka pytan o rorzad i o sksowanie serwisu
Autor Wiadomość
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Kangoo II 1.5 cdi kilka pytan o rorzad i o sksowanie serwisu
Witam was tak jak w temacie siostra ma kangoo i czy jest mozilowosc skasowania serwisu pojawiajacego sie na desce bez odp sprzetu gdzies czytałem ze jakos jest to mozliwe po wykonoaniu kilku czynosci ale niestety nie pamietam gdzie to bylo a tu na forum i na innych tez jakos nie moge tego znalesc..druga sprawa dotyczy rorzadu nigdy tego w kangoo nie robilem wiec chcialbym zebyscie mi podpowiedzieli na co mam uwazac , czy na wale jest klin?? czy tak jak w benzynowcach nie ma??? bo jesli zrobie sobie znaki na kolkach to nic mi to nie da a nie chce kichy zrobic:) dziekuje za kazda pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:48, 28 Kwi 2010 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
skasować się da a co do rozrządu to klina na wale nie będzie chyba że jak masz kółko od wałka rozrządu na 3 małe śruby to będziesz miał klin


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:11, 28 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post


pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:38, 29 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dziekuje za kazda pomoc,Ale chyba jak dobrze pojdzie to uda mi sie zaltawic blokade ,no chyba ze nie da rady to w takim razie na co bede musial zwrocic szczegolna uwage przy wymianie paska???


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:32, 01 Maj 2010 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
górne kółko możesz zdlokawać nawet sróbką ale móśisz uważać na wał żeby sie przestawił


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:17, 01 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustaw sobie teraz do znaków wykręć zaślepkę z bloku wprowadź pręta żeby się oparł o wał wymierz i będziesz miał długość śruby,wkręcisz śrubę i przyblokujesz wał.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:30, 01 Maj 2010 Zobacz profil autora
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

Post
jeśli chodzi o rozrząd to dodam jeszcze że trzeba koło pompy paliwowej ustawić na ,,znak" t.j. do krawędzi śruby mocującej pompę. Ma czujnik położenia i potem problemy z uruchomieniem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:19, 02 Maj 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
dzieki za pomoc mysle ze sobie poradze ,dzieki o wspomnienie o tej srubie mocujacej pompe akurat o tym nie wiedzialem:) rozumie ze chodzi o ta srube gorna co mamy powyzej na schemacie??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zipero dnia Nie 10:51, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie 10:48, 02 Maj 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam dzis zaczełem tak orientacyjnie zabierac za rozrzad noi doszedlem do wniosku ze bez wyciagniecia chlodnicy i rozrusznika nie dam rady odkrecic tej zaslepki od blokady , no ale mam pytanko wlasnie zwiazne z ta zaslepka niechce zaczynac pracy domowej bez odpowiedniego przygotowania i zebrania materialow;).. chodzi o to ze nie wiem czy jest tam sruba na torx czy 12nasto katna nasadka 17 a wymacac nie idzie;) moze ktos robil rozrzad w reni i pamieta jaki tam klucz jest i w jaki musze sie zaopatrzyc:)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:38, 04 Maj 2010 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
torx 14 albo 16 rozrusznika i chłodnicy nie musisz wyciągać po co


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:35, 04 Maj 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
BO KURCZE NIE MAM JAK TAM LAPY WŁAZYC;)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:12, 06 Maj 2010 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
trzeba mieć zwinne ręce he he


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:20, 06 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin