Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
KIA 2,0 16V żle ustawiony zapłon

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
KIA 2,0 16V żle ustawiony zapłon
Autor Wiadomość
autoklinika
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post KIA 2,0 16V żle ustawiony zapłon
Witam
czy możliwe jest złe ustawienie zapłonu lub jekieś przesunięcie
auto jak w temacie Kia sportage 2,0 16V z 2000r benzyna/gas
klijent twierdzi że problemy zaczęły się po wymianie
auto na wolnych nie równo pracuje czasami strzela na wysokich wydaje sie ok
znaki na wale i kołach rozrządu sie zgadzają komputer nic nie wykazuje


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:03, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale po wymianie czego ... ??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:23, 19 Maj 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
silnik krokowy do czyszczenia do raz.... Przepływomierz powietrza do sprawdzenia to dwa, Swiece kiedy były wymieniane?? Samochód jest słabszy niż przed wystąpieniem usterki?? i jak kolega pisze co było wymieniane??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 3:06, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak wymieniałeś rozrząd to ustawiałeś do E czy do S na kole rozrządu?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:17, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
autoklinika
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
dzięki za zainteresowanie a więc
klijent wymieniał rozrzad jakis czas temu i jak twierdzi od tego czasu są problemy
sprawdziłem ustawienie paska prawe koło wałka rpzrzadu na E lewe na I na wale korbowym znak
na godzinie 12 wyglad że się zgadza
co do mocy niewiem jak było przed wymianą
w sterowniku żadnych błędów
auto dużo pali wygląda tak jakby brak synchronizacji wałka rozrzadu (czujnik sprawdzony impulsy ok)
dodam że po wypieciu czujnika rozrządu żadnej reakcji
oczywiście krokowy i przepustnica wyczyszczone cawki i świece nowe


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:37, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
E oznacza "exhaust" czyli wydech a I "inlet" czyli dolot, upewnij się, że znaki się zgadzają. Może były wymieniane uszczelniacze wałków rozrządu i ktoś się walnął ze znakami.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:15, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
autoklinika
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ustawienie zgadza się z instrukcją
na wałkach są kliny więc niema możliwości przestawienia
byłem z autem w serwisie nic nie znależli
przedewszystkim kazali mi sprawdzić ilość zębów między znakami na wełkach rozrząd
przy tym silniku ma byc 20 i niestety w moim przypadu tak jest


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:45, 24 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin