Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Klasyk szos

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Klasyk szos
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Klasyk szos
Co może być przyczyną spalenia się tylnych hamulców w Polonezie??
Silnik diesel, stan ogólny agonalny, tył zaciśnięty na maxa, system hamulców (ten z blaszkami)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:47, 13 Sty 2011 Zobacz profil autora
oldstaszek
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z jutra
Płeć: Mężczyzna

Post Re: Klasyk szos
student napisał:
Co może być przyczyną spalenia się tylnych hamulców w Polonezie??
Silnik diesel, stan ogólny agonalny, tył zaciśnięty na maxa, system hamulców (ten z blaszkami)


Zapieczone tłoczki lub nie odbija ręczny w zaciskach - może być że i jedno i drugie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:06, 14 Sty 2011 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Rozkręc,wszystko przesmaruj,rozruszaj,skrec i powinno byc dobrze:) Jak podniesiesz strone i obracasz kolem to czuc opór?
P.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:15, 14 Sty 2011 Zobacz profil autora
Mason
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

Post
albo coś z ręcznym skoro oba tylnie zablokowane naraz ...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:13, 15 Sty 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sprawa wyjaśniona.
Zaciski są aluminiowe a tłoczki nie. Dwadzieścia razy ruszane, smar, nowe osłonki tłoczków i śmiga że ho ho.
Tyle że klient nie chciał nowych tarcz, pozostałe hamulce są w opłakanym stanie, uszczelka pod głowicą wywalona, bez wody jeżdził, pompa hamulcowa cieknie że poezja, wiele by wymieniać.
Klient podpisał oświadczenie, zabrał auto i cześć.

Generalnie polonezy to masakra


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:10, 16 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin