Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
KłopotySinik Ford Mondeo kombi 2002r 1,8 Duratec 125km

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
KłopotySinik Ford Mondeo kombi 2002r 1,8 Duratec 125km
Autor Wiadomość
Gość







Post KłopotySinik Ford Mondeo kombi 2002r 1,8 Duratec 125km
Przede wszystkim witam wszystkich
To mój pierwszy post tutaj bo gdzie indziej nie mogli mi pomóc więc piszę mam nadzieje do Mechaników Samochodowych.
Panowie
Kupiłe Mondeo jak w tytule ale świadomie kupiłem z tą usterką po zakupie jechałem nim 300km i wzioł około 0,6-0,9 litra przy gazowaniu dymi że ho ho
na zimnym silniku nie kopci dopiero za jakiś czas jak podgazuje wali dym biały troche czarnego ciężko opisać.
Na trasie jadąc spokojnie nic się nie dzieje lekko dymi ale jak sie pociśnie gaz to biało za samochodem.

Mam proste pytanie co trzeba by zrobic i jeśli juz kapitalka to ile to może kosztować proszę pisać wprost i nie owijać i raczej nie interesują mnie pół środki typu uszczelniacze itp tylko kapitalka
dzięki za wszystkie wskazówki pozdrawiam
Marek Katowice
Nie 8:46, 30 Sie 2009
Gość







Post
Koledzy pokażcie że to forum działa naprawdę i nich ktos zrobi kapitalnie mój motor piszcie na gg albo priv dzieki :-D
Nie 9:20, 30 Sie 2009
pagut
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj,kapitalny remont to spory koszt,co najmniej 2000 zł musisz szykować a za używany silnik z racjonalnym przebiegiem i w dobrym stanie technicznym,zapłacisz mniej na pewno.Z tego co piszesz po objawach na pewno masz pierścienie do wymiany,tłoki pewnie też,tuleje cylindrowe.Trzeba rozebrać wał,sprawdzić panewki,do tego dochodzi góra czyli głowica itd.pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 9:22, 30 Sie 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Kapitalka 2,500 tysczęsci + 1500 robocizna = 4000 oczywiście suma jest w przyblizeniu , za ok 3000 kupisz silnik w sosnowcu z gwarantem i dokładnym opisem.
Nie 9:33, 30 Sie 2009
Gość







Post
Zdaję sobie sprawę z kosztów i to rzecz normalna czyli powiedzmy że mieszczę się w kwocie jaką założyłem

Ale nie mam jakoś zaufania do silników z drugiej ręki ja tym samochodem po wymianie bede robił do 60 tys rocznie i to w bardzo trudnych warunkach , góry gdzie trzeba non stop napierać na pedał gazu wiec z drugiej ręki silnik to ostatecznośc.

Proszę o podanie na priw nr tel lub polecenie jakiegos Warsztatu z diagnostyką wielkie dzieki za odpowiedzi

Czekam z niecierpliwością

A i jeszcze jedno jak nim dojechałem 300 km to chyba nie bedzie jeszcze kłopot przejechania 600 km jak myślicie ???
Nie 10:44, 30 Sie 2009
Gość







Post
Dodam że przejechał 245 tys km
Nie 10:56, 30 Sie 2009
Gość







Post
A co powiecie no to żeby wlać uszczelniacz przed jazda mam do pokonania jeszcze trochę km , tylko nie wiem czy to nie pogorszy wszystkiego ???

Dzieki za sugestie pozdrawiam
Nie 21:36, 30 Sie 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
jak ci bierze 0,6/0,9 na 300 km to uszczelniacz ci nie pomoże
pierścienie napewno do wymiany bo zapieczone (napewno olejowe)
albo i więcej tak jak majstry wyżej pisali
cza rozebrać silnik i stwierdzić albo wymienić na inny i z głowy
sam kilka z drugiej reki montowałem i chulają do dziś
(oddajesz auto na warsztat który sprowadzi załatwi silnik na który będzie gwarancja //przynajmniej 3 m-ce//i z glowy
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:20, 30 Sie 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Niedaleko mojego warsztatu jest zakład zajmujący się klimą i z tego co wiem to mają kilka nowych silnikow. Wiem na pewno że fordowskie i duratec. Bo sam je na palety przekładałem. Calutkie nieuszkodzone i pełnym osprzętem. Ceny niemogą mieć zbyt wysokiej bo gościu az z bieszczad po silnik przyjechał. Zainteresowany ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:17, 30 Sie 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witajcie

Szukam mechanika ,warsztatu kogoś kto się tym moim silnikiem zajmie
Czy jeszcze mam szanse znależć tutaj kogoś kto mi to poskłada czy wszyscy najlepsi wyjechali za granice Cool
Pon 22:51, 31 Sie 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
kazdy mechanik moze sie tym zajac:P Nie jest to az tak trudna robota... W sumie zalezy co jeszcze trzeba tam robic, bo zawsze napotka sie na drodze nieprzyjemne usterki:P

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:35, 31 Sie 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Każdy mechanik powinien poradzić sobie z remontem silnika ale nie każdy potrafi w 100 % zweryfikować co jest do wymiany ( sam kiedys dałem dupy ) ale klient był bogaty więc rozeszło sie po kościach. Wszystko kręci sie wokół pieniędzy jak to w życiu bywa


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:48, 31 Sie 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Tak to wyglądać powinno mażenie moje Cool

[link widoczny dla zalogowanych]
Wto 0:24, 01 Wrz 2009
Gość







Post
Witajcie
Mam pytanie jak sprawdzić nr serwisowy silnika?

Sprawa sie klaruje jestem dobrej mysli
Wto 21:13, 01 Wrz 2009
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Wydaje mi sie, ze chodzi o kod silnika i są to litery przed numerem sil. / np CHBA/.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:26, 01 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
No i wsadzam silnik na podmiankę okazuje sie że można znależć warsztat godny zaufania i polecenia .Silnik z demontażu wiadomego pochodzeia mogłem ocenic wizualnie , jest zrobione badanie ciśnienia .wyjęty mó silnik okazał sie już na wykończeniu ale to z niedbalstwa poprzednich właścicieli.
Kompletne sprzęgło jest potrzebne bo stare kaput,wiele innych drobiazgów ale myślę że jutro zadziała i będzie tip top

Pozdrawiam Mondziaków Cool
Pon 17:41, 28 Wrz 2009
Gość







Post
najpierw sprawc ciśnienie na tłokach potem drożność odmy czyli odpowietrzenie skrzyni korbowe jeśli ciśnienie na tłokach jest dobre a odma drożna to warto się skusić na wymiane origów zaworowych bo wszystko na to wskazuje gdy silnik jest zimny to olej jest gęsty więc ma więkrze opory rzejć przez oringi natomiast jak się rozgrzeje to może dobrze łykać
Pon 23:34, 28 Wrz 2009
Gość







Post
miłem podobny problem w moim mondeo...wymiana pierscieni rozwiazala problem..olejowe sa zrobione z dwóch cienkich gora,doł i takiej falowanej blachy w srodku..rozwiazanie nie za dobre...znalazlem warsztat w Żorach ktory przerobil mi tłoki na pierscienie troszke wieksze i o lepszej konstrukcji i pogłębił rowki na pozostale..za komplet pierścieni i szlifowanie zapłaciłem 240zl do tego uszczelka pod głowice 130zl...robota swoja
Nie 21:32, 04 Paź 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin