Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Końcówki drązków, ślizganie - szkoła montażu

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Końcówki drązków, ślizganie - szkoła montażu
Autor Wiadomość
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Końcówki drązków, ślizganie - szkoła montażu
Jak radzicie sobie z używanymi końcówkami drązków kierowniczych. Np. wymieniacie cos i trzeba je, zdemontować ( zakładając ze niema luzu czyli jest sprawna ) i montujecie z powrotem. Ale przy montazu sie ślizga sworzeń i niema jak dokrecić w dodatku od spodu niema mozliwosci zablokowania kluczem. Trafił mi sie taki przypadek i masakra. Odłuszczałem ect i nie da rady. Myślałem lekko zapunktować sworzeń ? Troche szkoda ze swojej kieszeni robić gratisy bez potrzeby klientom. Jakieś patenty ? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:28, 30 Maj 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Blokuje za gumę tymi szczypcami co się dokręca z dołu je zapomniałem nazwy i wtedy idzie bez problemu


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:34, 30 Maj 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
albo piesek pod sworzeń i parę razy żeby do góry się trochę uniosło i pójdzie


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:58, 30 Maj 2012 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Zawsze jak nie idzie to lekko klepnę młotkiem z góry i nacisk łomikiem breszką i dokręcam bez problemu ale najpierw szczotka druciana na wiertarkę czyszczę dokładnie gwint psikanie i nowa nakrętka. Zawsze działa. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 6:11, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nowa nakrętka,poprawić gwint narzynką,chociaż początek gwintu bo tu jest najgorzej ponieważ to jest gwint który wystaje poza nakrętkę i jest przyrdzewiały i dokręcasz bez kłopotów.A najlepiej pneumatycznym bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:00, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
mam taki profil stalowy, dłogosci moze 1.2metra, przekrój 5x5cm. stawiam go i opuszczam na niego auto tak zeby trafić tym co chce dokrecić, np końcówka drążka,ładnie sie blokuje, potem czyszczenie gwintu, pnematyczny klucz i lecisz.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:26, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Akurat tutaj końcówka zakładana od góry wiec nie było jej jak docisnąć zbyt mocno. W kazdym razie pomogło odświeżenie gwintu narzynką na końcówce . Dzieki za rady Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:41, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
jak była od góry tez idzie duża breszka zapierasz ją o amor albo co kolwiek i ciągniesz ją w duł żeby dociskać potem pneumat i wd i idzie


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:16, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
no własnie. breszka i zapierasz o cos stabilnego i lecisz


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:53, 01 Cze 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Pneumatem tylko nadwyrężacie gwint... Ryzyko zerwania jest zbyt wielkie, dokręcajcie kluczem


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:00, 01 Cze 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
co ty gadasz że pneunat w ten sposób nadwyręża gwint no to życzę ci powodzenia dokręcając zwykłym kluczem to


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:17, 01 Cze 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Słuchaj, pneumat nawet jak ma regulację siły dokręcania a większość je ma to nawet na najmniejszej sile przekroczysz dopuszczalną przez producenta siłę. Po za tym większość nakrętek zrobione są z gównolitu i wycinają gwint.
Ja zawsze końcówki drążków, łączniki stabilizatorów, sworznie i tym podobne dokrecam kluczem i mam pewność że jest dokręcone a nie przekręcone.

Ja Was nie pouczam tylko piszę jak jest moim zdaniem właściwiej. Całe życie tak robię i w ciężarówkach i osobówkach i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby się nie udało


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:20, 02 Cze 2012 Zobacz profil autora
WALDI
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja jesli chodzi o odkrecenie to wpierw dobre czyszczenie,wd40,zapieram breszka od gory lub podstawiam cos od dolu ,pneumat na max i niema ze nie.Dokrecanie to podobnie tylko,ze jakos tak mam tego pneumata wyczute ze zostawiam sobie ostatni ulamek milimetra na pociagniecie kluczem recznym.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:05, 12 Cze 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin