Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
krawężniki, progi zwalniajace, dziury

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
krawężniki, progi zwalniajace, dziury
Autor Wiadomość
jasiekneuman
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post krawężniki, progi zwalniajace, dziury
Jak wy swoimi autami przejezdzacie przez progi zwalniajace? Na półsprzęgle na jedynce z min prędkością czy np na 1, 2 bez gazu jadąc iles tam km/h?
A na krawężniki lepiej podjechać pod krawężnik zatrzymac sie i powoli na półsprzęgle wjechać kołami czy mozna z rozpędu np na 1 biegu z leciutkim gazem wjechać?
Ostatnio jak wjezdzalem na posesje tz prostopadle na krawężnik razem przednimi kołami a później razem tylnimi jadąc z prędkością chodu pieszego na jedynce to mi znajomy zwrócił uwage ze tak sie nie robi bo raz ze zawieszenie rozwale, dwa ze cierpią na tym opony i alufelgi a trzy ze nie wolno podjezdzać razem 2 przednimi kołami i 2 tylnymi ale dlaczego? i ze trzeba po skosie kazdym kolem z osobna trzy ze moge zahaczyć podwoziem np katem o cos. To jak mam wjechac na posesje jak tam jest normalny krawężnik i trzeba przez niego przejechac i pare metrów jechac po trasie i znów przez krawężnik.
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:18, 04 Kwi 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a kolega nie może zadawać tych pytań w jednym temacie??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:43, 05 Kwi 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ja wjeżdżam na kazdy próg bez zwalniania, często 80km/h jezeli jest mniejszy wtedy elegancko przelatuje z tym że na te wysepki większe to je przeskakuje ku uciesze widzów. Oczywiście nie robię tego plaskaczem, zrobiłem sobie koszerne SPOA w mojej aśce i jest gicior Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:45, 05 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
dokładnie:) Moj Civic powyżej 80 przelatuje przez progi zdecydowanie lepiej niz 30km./h. generalnie lepiej na sprzęgle, zeby rozłączyc silnik od skrzyni


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:20, 05 Kwi 2011 Zobacz profil autora
jasiekneuman
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
doktor a poco rozlaczac silnik od skrzyni?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:56, 06 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
żeby nie przenosić obciążen które powstaja przy takich wygłupach na silnik. Wiem ze silnik radzi soboe ze znaczni wiekszymi obciązeniami ale jakos tak robie:) Jesli chcesz w miare szybko i bezbolesnie przejeżdzac przez progi zwalniajace to robisz tak:
1)dojezdzasz do progu, zwalniasz w zaleznosci od wysokosci tego progu, przód wtedy idzie w dół, przed samym progiem puszczasz hamulec, przód lekko sie podnnosi i w tym samym momencie wciskasz sprzegło. Ja tak robie i tyle. Uprzedzajac pytanie, czemu puszczam hamulec przed progiem? żeby nie zaryć zderzakiem, albo miska, jak przód za bardzo sie pochyli.
A co do krawężników, to już gdzieś było na forum, i chyba nawet Ty o to pytałeś. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:17, 06 Kwi 2011 Zobacz profil autora
jasiekneuman
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
a nie lepiej calkiem zwolnic i wlaczyc 1 i bez gazu przejechac?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:47, 06 Kwi 2011 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
chłopie my ci piszemy jak my to robimy a ty dalej swoje jeździj jak chcesz to twój samochód i ty ponosisz koszty naprawy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:27, 06 Kwi 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego kazdy jezdzi inaczej.
Ja juz kiedys Ci pisalem ,ale napisze jescze raz.
W moim wykonaniu jak jade przez droge gdzie sa lezace policjanty te duze przez cala szerokosc na dlugosc auta to trase ta pokonuje na 2 caly czas.jak mam je w odstepach 100-200m to bez sensu jest sie szarpac z 3 biegiem zeby pozniej znow redukowac.
Jak mam droge wolna a przewaznie tak jest bo to osiedlowka to zjezdzam na pas przeciwny i po ukosie przejezdzam przez prog wracajac na swoj pas.
pojezdzij opracuj swoja technike.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:21, 06 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Zamykam. Albo sie nauczysz dodawac tematy w odpowiednich dzialach,albo w ogole nie pisz.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:53, 06 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin