Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
laguna 19dci 2001

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
laguna 19dci 2001
Autor Wiadomość
marek mech
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Post laguna 19dci 2001
witam jakie luzy w zamku na pierścieniach i momenty dokręceń śrub korbowodowych z góry wielkie dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:57, 07 Sie 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak pierścienie kupiłeś nominalne to nie musisz robić żadnych luzów,dokręcenie korbowodu 20Nm + 70stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:22, 07 Sie 2014 Zobacz profil autora
marek mech
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Post
no tak wiem tylko chciałbym sprawdzić ile jest zużycia na cylindrach względem nowych pierścieni


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:22, 07 Sie 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wyczyn tuleję u samej góry z nagaru tam co nie dochodzą pierścienie,tam jest wymiar nominalny włóż nowy pierścień w to miejsce zobacz jaki jest luz później tylko wsuj go gołym tłokiem bez pierścieni[oczywiście denkiem]niżej to będzie równo na jednej wysokości w tulei i zobaczysz luz.Lub zmierzysz średnicówką ubytek tulei.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:42, 08 Sie 2014 Zobacz profil autora
marek mech
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Mam pytanie jeżeli na ulotce informacyjnej odnośnie dokręcenia śrub jest 30n.m i 100* i jest -180* to co trzeba cofnąć o 180*? następnie jest 25n.m i 213*


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:56, 08 Sie 2014 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak,


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:28, 09 Sie 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokręć 30Nm+100stopni poluzuj wszystkie dokręć 25Nm+2x90stopni+30stopni jak pójdzie,Nie ciąg od razu te całe 213stopni tylko masz rozłożone.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:32, 09 Sie 2014 Zobacz profil autora
marek mech
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Post
wielkie dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:00, 09 Sie 2014 Zobacz profil autora
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
To lepsza metoda i będziesz miał pewność,że będą też odpowiednio dokręcone,więc akurat tutaj także nie polecam aby od razu dokręcać na maks 213 stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:23, 01 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin