Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Lancia 2.4jtd gasnie po nagrzaniu

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Lancia 2.4jtd gasnie po nagrzaniu
Autor Wiadomość
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Lancia 2.4jtd gasnie po nagrzaniu
Witam jestem nowy na forum i jest to moj pierwszy post:)
Tyczy sie on lanci Lybry 2.4jtd ma ona taki problem ze gasnie po nagrzaniu w sumie to nawet nie koniecznie po nagrzaniu lecz po krotkiej jezdzie ,jak juz z gasnie to nie chce odpalic za swieca sie spiralka swiec .po podlaczeniu pod komputer przez obd nie wyskakuje zaden bład jeszcze podlacze przez ecu scana moze on cos pokaze,w samochodzie z czego mi wiadomo zostało wymienione sporo rzeczy takich jak pompa cisnienia zawor ciesnienia czujniki polozenia walka .ja podejrzewam przekaznik pompki wstepnej badz sama pomke lecz nie wiem jak to sprawdzic i gdzie sie znajuduje owy przekaznik??zgory dziekuje za pomoc pozdrawiam..


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:52, 19 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zapala się spiralka i żadnego błędu?jakim programem robisz?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:27, 19 Lis 2011 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Tak jak pisałem wyrzej sprawdze go jeszcze fiat ecu scan bo kiedys mialem taki przypadek z alfa 1.9 jtd multidiagiem nic nie pokazało a jak podlaczyłem ecu scna 7 bledow wywaliło


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:04, 19 Lis 2011 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
po380,glow plug/heater circuit niski sygnal
po704 transmissions gear sys nie prawidłowy sygnal
po191 fueal rail pressure brak sygnalu
po 190 wysoki sygnal
po1671brak

po335 crankshaft postion brak
po 335
po704 clutch signal
po404 egr
Po usunieciu tych bledow zostaly 3
egr ,czujnik sprzegła ,i czujnik obrotow walu .po wymianie czujnika z powrotem na stary samochod wrocił do zycia podejrzewam ze po przedni mechanik trafił na usterke czyli wymienił czujnik cisnienia paliwa .ale przed ta wymiana własciciel zalozył czujnik od 1.9 jtd i samochod nadal nie chcial chodzic wiec zaczeli wymieniac to co uwazali za stosowne lecz nie stety to nie przynioslo zadawalajacego rezultatu w konsekfencji pomysły im sie skonczyły. Nie przyszło im do glowy ze za wszystkim stoi czujnik, byli pewni ze jest sprawny co prawda zalozyli uzywany ale to nic nie pomogło wiec go wykluczyli.. a tak wogole czy czujnik polozenia walu nadaje sie do 2.4 jtd??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:27, 27 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin