Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[LT 35] olej silnikowy

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[LT 35] olej silnikowy
Autor Wiadomość
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post [LT 35] olej silnikowy
Witam.

Jaką aprobatę powinien mieć olej do LT 35 z 98 roku, silnik 2.5 TDI 102KM.

Kiedyś lałem Texaco 15w40 URSA LA ale on nie ma aprobaty VW

Jaka powinna być aprobata 505.00 czy 505.01 czy może jeszcze jakaś inna ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:20, 07 Lis 2014 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
To jest motor na pompowtryskach czy zwykla pompa? Ale 2.5 TdI to byla zwykla pompa o ile sie nie myle, zatem tu lejesz co tylko chcesz oby bylo do diesla. 15W40 bedzie dobra opcja 10W40 tez mu nie zaszkodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:51, 08 Lis 2014 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Czy jeżeli auto ma 550 tyś przebiegu, lany był mineralny to można wrócić do półsyntetyk ?
W sieci są dość sprzeczne informacje.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:33, 08 Lis 2014 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ArkadiuszB napisał:
Czy jeżeli auto ma 550 tyś przebiegu, lany był mineralny to można wrócić do półsyntetyk ?
W sieci są dość sprzeczne informacje.


Stara szkola mowi zeby nie zmianiac z mineralki przy tak duzym przebiegu na syntetyk, wszystko zalezy czy w motorze masz odlozony juz nagar, jesli masz a pewnie masz to syntetyk ma wlasciwosci pluczace i zacznie Ci wyplukiwac ten nagar i syf w systemie moze przytkac kanal olejowy, filtr oleju itp.
Obecnie mowia (przynajmniej w USA) ze mozesz mieszac wszystko i przechodzic z mineralki na syntetyk i odwrotnie kiedy tylko chcesz.

Mozesz sprobowac zalac polsyntetyk przejechac z 1000km i wymienic znow razem z filtrem i zobaczysz jaki jest stan oleju to bedziesz wiedzial wiecej. Jak bedzie olej ok to zalewaj polsyntetyk na dobre.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:44, 08 Lis 2014 Zobacz profil autora
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ok, rozumiem.

Jeżeli będzie syf to drugi raz półsyntetyk zalać i będzie już dobrze ?
Czyli to co miało wypłukać to wypłucze po około 1000 km ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:24, 08 Lis 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy tych tysiącach ja bym już nie kombinował ze zmianą oleju,jak chodzi na mineralnym to niech chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:32, 09 Lis 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin