Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Lublin3

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Lublin3
Autor Wiadomość
mirek710531
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN
Płeć: Mężczyzna

Post Lublin3
Panowie mam problem silnik glosno pracuje [disel lublin 3] .A po godzinie nie odpala kreci jakby nie mial zaworow?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:35, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz kompreche
sprawdz układ zaworowy(stan wałka ,krzywki)
to na początek


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:05, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
mirek710531
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdzałem rozrząd był przestawiony o jeden ząbek,krzywki zaworowe wizualnie w porzadku .Dodam ze przy odpalaniu polewałem go obficie gorącą wodą bo nie chciał odpalic przy wysokich mrozach.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:09, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź dobrze rozrząd bo jak polewałeś go wodą to woda poszła pod pokrywę rozrządu zamarzła i rozrząd przeskoczył.Nie jeden już tak silnik załatwił.Sprawdź jeszcze luzy na zaworach bo jak będą pogięte to będą duże luzy.


Post został pochwalony 1 raz
Pon 23:52, 01 Lut 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
.A po godzinie nie odpala kreci jakby nie mial zaworow?
wtedy sprawdz kompreche


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:05, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
jezeli chodzi o świece to napięcie dochodzi
moze przekażnik padł


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:07, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
mirek710531
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN
Płeć: Mężczyzna

Post
dzis lublin pali, przestawiony rozrzad o jeden zabek, zawory wyregulowane i narazie jest ok, moc silnika nie spadla .Jechalem nim 135 zachowuje sie normalnie,jednak ze niepokoi mnie to ze zawory mogly ulec podgieciu.Czy moglo sie tak zdazyc?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:25, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
mirek710531
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN
Płeć: Mężczyzna

Post
Mam jeszcze jeden problem z innym lublinem 3 .mianowicie co pewien czas pada pompa wodna .zaciera sie cieknie a innym razem rozlatuje sie w drobny mak . Co jest powodem takiej sytuacji?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:31, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa jest od Fiat 125 ? jeżeli tak, to jak masz wentylator skręcony na sztywno nie przez sprzęgło elektromagnetyczne to może nie wytrzymywać i do tego napięty bardzo pasek klinowy.Co do zaworów to jeśli dobrze odpala to może być dobrze i nigdy nie polewaj w mrozy gorącą wodą dobra jest dmuchawa ustawiona na silnik i grzałka pod miskę oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:02, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
mirek710531
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa nie jest od fiata ,a wetylator ma sprzeglo dziala na zasadzie biometalu,moje podejrzenia to kawalki metalu w plynie chlodzacym


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:46, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To starsze typy miały pompy od Fiata a wentylator to masz wiskozę.Ale jakby były jakieś kawałki metalu to by rozbijały wirnik pompy a nie pompy.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:24, 02 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Opiłki metalu w płynie chłodniczym nic nie zrobi pompie... Szukaj raczej przyczyny przy zle naciągniętym pasku bądz zepsutej wiskozie...Wink

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:06, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
mirek710531
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN
Płeć: Mężczyzna

Post
Kełysz a jesli wiskoza jest zepsuta to temperatura silnika powinna rosnąć ,musze sprawdzic czy wskaźnik na tablicy rozdzielczej jest sprawny .Czy wytarte koło wieloklinowe na alternatorze moze byc przyczyną tej ze awarii.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:23, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie powinna rosnąć.
Wiskoza działa na zasadzie bimetalu, który jak sie nagrzeje przyspiesza obroty wiatraka. Być może masz tak ze wiatrak ciągle się kręci z dużą prędkością obrotową a to jest przeciążenie dla łożysk w pompie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:22, 04 Lut 2010 Zobacz profil autora
mirek710531
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN
Płeć: Mężczyzna

Post
Panowie niewiem co jest przyczyna rozbijania lozysk na pompie wodnej ,nowa wytrzymuje 1000 km i po niej.Pasek naciagniety w normie,kolo pasowe wymienione,pomocy.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:25, 11 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wiskoza nie jest zablokowana ? lub urwany kawałek łopatki?i ma duże bicie na obrotach.Pompy zakładasz nowe czy po remoncie?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:53, 11 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Słuchaj moj brat kupił nowa pompe do e36i po 500km mu padła na łozysku.. Wina była w biciu wiatraka... A dokładnie uszczerbek w 2 łopatkach... Sam stawiałem na zły naciąg ale tam jest samo regulator wiec postawiłem na wiatrak i po wymianie juz smiga z 2 lata (około 60 tyś) i wszystko gra;) Sprawdz wiatrak;)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Sob 0:32, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Sob 0:24, 13 Lut 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin