Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Mazda 626 2.0 16v 98r falujące obroty

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Mazda 626 2.0 16v 98r falujące obroty
Autor Wiadomość
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Mazda 626 2.0 16v 98r falujące obroty
Witam! mam problem z mazda 626 a wiec po odpaleniu na zimnym trzyma 2tys obr jak trochę się rozgrzeje spadają poniżej tysiąca i auto kuleje po prze-gazowaniu dzieja sie dwie rzeczy
1. Auto staje na 2tys po czym powoli obroty spadaja a pochwili sie podnosza nastepnie spadaja ponizej 1tys
2. lub tez spadają powiedzmy z 4tys do 2 normalnie następnie z 2 do poniżej tysiąca w zwolnionym tępię
Przepustnica wyczyszczona krokowy wyczyszczony, zmieniony na inny reszta węży wygląda ok
miał ktos moze taki problem? pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:39, 20 Gru 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdz poziom cieczy chłodzącej albo może łapac gdzieś lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:46, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sprawdź też sobie przewody WN, podepnij się pod komp i zobacz jaką temperaturę widzi komputer.
A jak się rozgrzeje to wszystko jest ok?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:21, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
na rozgrzanym to samo, stan plynu ok


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:16, 21 Gru 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nie chodzi mi o stan płynu tylko o to jaką temperaturę widzi jednostka sterująca bo jak czujnik jej wariuje to może też wariować z pracą silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:03, 22 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin