Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mercedes Aklasa - skorupa z nagaru (ZDJĘCIA)

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PIOTR_FOTO
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łuków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:49, 21 Mar 2012    Temat postu: Mercedes Aklasa - skorupa z nagaru (ZDJĘCIA)

Koledzy po zdjęciu kolektora ssącego zauważyłem przy wtryskiwaczach taką dość grubą skorupę z nagaru, stwardniałego bitexu, sam nie wiem jak to nazwać. Skąd tyle tego mogło się tam wziąć. Zamieszczam zdjęcia. Spotkaliście coś takiego w A-klasie?

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:37, 21 Mar 2012    Temat postu:

To tak się dzieje jak puszcza uszczelka wtrysku i stąd ten nagar.Daję ci dobrą radę jak tego nie robiłeś daj sobie z tym spokój,bo nie dość że puszczają uszczelki to jest ogromnie zardzewiały w okolicach wtrysków,i nie będziesz miał możliwości wyciągnięcia wtrysków bez przyrządów.A czasem wtryski do wymiany,tak że musisz uzgodnić z klientem jakie mogą być skutki tego.Do tego nowe uszczelki śruby do dokręcania wtrysków no i frez do głowicy żeby podfrezować pod uszczelkę wtrysku.Bardzo ciężka sprawa i koszty duże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:18, 21 Mar 2012    Temat postu:

zgadzam się z Romanem ciężka sprawa ale da się zrobić jak ktoś to robił
jakieś 2 tygodnie temu przerabiałem to w masterze dwie godziny odkuwałem badziewie jedno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:55, 22 Mar 2012    Temat postu:

Ja tylko ostrzegam jakie mogą być konsekwencje tej roboty,a nie raz są bardzo przykre dla właściciela samochodu i mogą się zacząć schody przy odbiorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin