Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Moc silnika.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Moc silnika.
Autor Wiadomość
high_pl
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Moc silnika.
Witam, zanim się zabiorę za szukanie przyczyny chciałem poznać opinię fachowców. A mianowicie chodzi silnik escorta 1.6 16V. Wydaje się być słaby, szczególnie pod górę i przy wyprzedzaniu. W zeszłym roku była zmieniana uszczelka pod głowicą i sprzegło. Niedano świece i kable WN. Ostatnio pojawił się też problem z odpalaniem dziada. Jak jest ciepło na zewnatrz to trzeba chwile pokręcić rozrusznikiem aby zaskoczył a jak zaskoczy to strasznie nierówno pracuje, trzeba go przegazować. Silnik pracuje tylko na U95. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to może filtr paliwa lub kończąca się pompa paliwa i nie wydala.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 7:37, 16 Lip 2010 Zobacz profil autora
YaSIu
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
Płeć: Mężczyzna

Post Re: Moc silnika.
high_pl napisał:
Witam, zanim się zabiorę za szukanie przyczyny chciałem poznać opinię fachowców. A mianowicie chodzi silnik escorta 1.6 16V. Wydaje się być słaby, szczególnie pod górę i przy wyprzedzaniu. W zeszłym roku była zmieniana uszczelka pod głowicą i sprzegło. Niedano świece i kable WN. Ostatnio pojawił się też problem z odpalaniem dziada. Jak jest ciepło na zewnatrz to trzeba chwile pokręcić rozrusznikiem aby zaskoczył a jak zaskoczy to strasznie nierówno pracuje, trzeba go przegazować. Silnik pracuje tylko na U95. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to może filtr paliwa lub kończąca się pompa paliwa i nie wydala.

Dokładnie, przede wszystkim wymień filtr paliwa. Sprawdź też ciśnienie paliwa manometrem - będziesz wiedział czy układ paliwowy daje radę. Kolejna sprawa to sprawdź czujnik temperatury - może on coś szwankuje i podaje na zimnym silniku inna dawkę paliwa niż powinien


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:04, 16 Lip 2010 Zobacz profil autora
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolega ma racje. Można jeszcze sprawdzić ustawienie rozrządu i układ wydechowy może być zabity.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:19, 19 Lip 2010 Zobacz profil autora
high_pl
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Re: Moc silnika.
YaSIu napisał:
Dokładnie, przede wszystkim wymień filtr paliwa. Sprawdź też ciśnienie paliwa manometrem - będziesz wiedział czy układ paliwowy daje radę. Kolejna sprawa to sprawdź czujnik temperatury - może on coś szwankuje i podaje na zimnym silniku inna dawkę paliwa niż powinien


Filtr zmieniany ale nie widać różnicy. Napisałeś czujnik temperatury. Chodzi o ten bodajże wkręcony w blok silnika jak się nie mylę? Żona wraca dzisiaj autem od rodziny więc pogrzebie jeszcze jak auto będzie w garażu.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:46, 23 Lip 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
jezeli auto ciepłe nie chce zapalac to nie chce krakac ale moze juz cisnienie sie konczy. moze silnik umiera smiercia naturalna. spr cisnienie sprezania .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:49, 24 Lip 2010 Zobacz profil autora
YaSIu
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
Płeć: Mężczyzna

Post Re: Moc silnika.
high_pl napisał:

Filtr zmieniany ale nie widać różnicy. Napisałeś czujnik temperatury. Chodzi o ten bodajże wkręcony w blok silnika jak się nie mylę? Żona wraca dzisiaj autem od rodziny więc pogrzebie jeszcze jak auto będzie w garażu.

Nie wiem jak jest w escorcie - chodzi o ten czujnik temperatury który podaje info o temperaturze na ECU - sprawdź jaką ma rezystancję na zimnym i ciepłym silniku, powinna być znaczna różnica


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:37, 24 Lip 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin