Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
moment dokręcania kółka pasa wieloklin.- silnik VW 1,9D(AEY)

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
moment dokręcania kółka pasa wieloklin.- silnik VW 1,9D(AEY)
Autor Wiadomość
blacksentinel
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gubin
Płeć: Mężczyzna

Post moment dokręcania kółka pasa wieloklin.- silnik VW 1,9D(AEY)
Witam.
Jaki moment dokręcania kółka napinającego pasek wieloklinowy w silniku 1,9 SDI (AEY) ?
Chodzi o to żeby w trakcie jazdy się nie okręcił.
Czy używac pasty samohamującej do montażu?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:03, 11 Mar 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
ja używam kleju do śrub i tyle ile sil mam wiadomo nie za mocno żeby nie ukręcić


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:31, 11 Mar 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak jak kolega piszę ogólnie rzadko się takie rzeczy dynamometrycznym dokręca alę będzie to pewnie w granicach 40-50 Nm.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:49, 12 Mar 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tam koło jest przykręcane do czoła wału i były dwa typy kół jedne z takim wpustem we wał a drugie ze ścięciem i ty masz to już nowe i dokręcenie wg;auto daty to 120Nm + 90stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:40, 12 Mar 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
To w końcu o co chodzi autorowi tematu, bo wynika że chodzi o napinacz a nie o koło na wale. Ale najlepiej jak by sam się wypowiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:21, 12 Mar 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
mario23 napisał:
To w końcu o co chodzi autorowi tematu, bo wynika że chodzi o napinacz a nie o koło na wale. Ale najlepiej jak by sam się wypowiedział.

Masz rację,to chodzi o napinacz paska mikro.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:26, 12 Mar 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin