Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
mondeo 1.8 benz. zużycie oleju

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
mondeo 1.8 benz. zużycie oleju
Autor Wiadomość
Gość







Post mondeo 1.8 benz. zużycie oleju
Witam! mam problem z zużyciem oleju w Ford-zie Mondeo 1.8 MK3 2001.sprawdziel kompresje i jest ona idealna (pełny zegar 16atm),wymontowalem kolektor dolotowy i znalazelm w nim duzą ilosc nagaru i oleju..wyczyscielm koletor,odpowietrzenie skrzyni korbowej,zawor egr..sprawdzielm wszystkie uszczeli i w sumie nic wielkiego nie znalazlem...podczas pracy silnika(przed wymontowaniem) zauwazylem ze ma on podwyzszone cisnienie w pokrywie zaworowej..(duzy przedmuch po odkreceniu korka na wolnych obrotach).
Jezeli jakas Osoba miala podobny przypadek i sobie z nim poradzial prosze o pomoc..zastanawiam sie nad wymiana pierscieni tłokowych
Pią 10:34, 31 Lip 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Uszczelniacze zaworów do wymiany. Pewnie dymi na niebiesku po wkreceniu sie na obroty.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:23, 31 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
dymi na czarno...dymi przy duzych obrotach na postoju..cytalem ze silniki maja wade konstrukcyjna pierscieni ale nie wiem na ile jest to pewne...zuzycie jest duze..ostatnio po wymienia oleju z max na min zeszlo w 250km
Pią 22:27, 31 Lip 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czołem..
zacznij od uszczelniaczy da się zrobić bez ściągania głowicy (trzeba cierpliwiści),ale jest taniej
pojezdzij ,jak nie pomoże to to pierścienie olejowe zapieczone (mały remont)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:00, 31 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
drogi kolego , zacznij od wyczyszczenia układu olejowego środkiem ENGINE FLUSCH PRO-LINE 2427 a później zalej silnik olejem typu 5w50 lub 10w60 , problem powinien ustąpić .
a jaki masz przebieg ?
Sob 14:29, 01 Sie 2009
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli silnik jest zurzyty to żadne cud srodki nic nie dadzą...a zalewanie silnika bioracego olej,olejem syntetycznym jest głupim sposobem wydawania kasy.
Jeżeli kompresja jest dobra zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku to winne są uszczelniacze zaworowe. Ktos napisał że można je zmienic bez odkręcania głowicy...zgadza się ale jak prowadnice zaworowe bedą miały już luz to uszczelniacze niedługo znowu pojda sie rombac i kolejna kasa wywalona w błoto
Zwalaj głowice oddaj do warsztatu która ogarnie planowanie i cała reszte obróbki i będziesz miał z dyni
POZDRO


Post został pochwalony 1 raz
Sob 18:24, 01 Sie 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
dzieki chłopaki za wskazówki...zrobie tak- poniewaz i tak chce wymienic pierscienie..wydaje mi sie to najprwdopodobniejsze poniewaz zurzycie jest duze i zrobilem maly test szczelnosci..wlalem do cylindrów nafte i w dwóch cyl 1 i 4-tym stala okolo 1/2 godz.. z dwóch srodkowych od razu spłynela na dól.(cylindy byly w rownym polozeniu) wiec podejzewam ze pierscienie olejowe sa zapieczone..a jak sciagne glowice to sobie ja sprawdze..poskladam wszystki i mam nadzieje ze bede mial z silnikiem spokój...koszty..komplet pierscieni okolo 200zl,uszczelka pod glowice 130zl..plus nowy olej,filtr ktore i tak musze wymienic...mam tylko jedno pytanie czy w mondeo wymienia sie sruby głowice?
Nie 19:38, 02 Sie 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
tbronek napisał:
mam tylko jedno pytanie czy w mondeo wymienia sie sruby głowice?

Tak,trzeba.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:52, 02 Sie 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Śruby głowicy powinno niby się zmienic. Niewiadomo w jakim są stanie i czy wytrzymają kolejne dokręcanie. Śruby nie są drogie a masz z głowy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 6:49, 03 Sie 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Budziniak napisał:
Śruby głowicy powinno niby się zmienic. Niewiadomo w jakim są stanie i czy wytrzymają kolejne dokręcanie. Śruby nie są drogie a masz z głowy


NO nie powiedziałbym ze nie sa drogie ja płaciłem do BMW e34 150zł za 12 srub. W silnikach benzynowych raczej sie nie wymienia.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:29, 03 Sie 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
No właśnie to nie jest dużo 12 śrub w tej cenie to przyzwoita cena.
Kełysz a masz 100 % pewność ze głowica wcześniej nie była zrzucana i jakiś kowal nie dociągnął ich ile ma sił w łapach....sporo jest ludzi bez wyobrażni


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:04, 03 Sie 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Wo wiesz bierzesz suwmiarke jedziesz do sklepu motoryzacyjnego mierzysz jedna srube przyjerzdzasz na warsztat i sprawdzasz wymiary.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:44, 04 Sie 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Very Happy hehe dobre to było Very Happy Very Happy
A czy sufmiarka sprawdzisz na 100 % że sruba się nie ukręci...NIE więc jeśli robic to robić tak aby było dobrze.
Poza tym w Work Shopie w przegródce ustawianie momentu jest wyrażnie napisane wymienić śruby ale każdy mechanik ma inne poglądy.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:41, 04 Sie 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin